Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma .. I samme firma? Flytte senere hmm

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra På landet
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har haft håndværker/tømrer virksomhed igennem 5 år nu - Jeg har altid haft en slags 5 års regel. Når der er gået ca. 5 år skal jeg finde på noget nyt eller anderledes at lave :)

Nå så nu skulle der altså ske noget, og jeg har kastet mig over noget som har haft min interesse gennem flere år. 

Jeg vil ride lidt med på friluftsbølgen og bygge shelters for hr og fru Jensen. 

Det er egentlig lidt som et hobby projekt fordi det interesserer mig, og kunne være sjovt - samtidig er det "håndværker" arbejde og kan passe ind i firmaet.

Jeg har allerede købt hjemmeside og er i fuld gang med at forberede alt muligt, og jeg har egentlig lade mit driftselskab (håndværker firmaet) betale. Men hvad nu hvis det her skulle vokse og der bliver travlt ...

Kan jeg køre det som et bi-navn til driftselskabet? Eller vil det være en fordel at skille de 2 ting ad, og hvad så med de ting driftselskabet allerede har betalt.

Jeg regner med at det bliver officielt til februar/marts.

Hvordan gør jeg det mest rigtigt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du kan køre det som binavn - og jo køre det andet lidt også - ellers skal du jo lukke det, og købe alle aktiver ud - du kan skille det regnskabsmæssigt. Har du råd, kan du også lave nyt ApS - og meget andet, men så brug 1 time med en revisor, for der er SÅ mange muligheder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)