Vi har en webshop med sportsudstyr i en enkelt (niche) sportsgren (der kræver meget udstyr, beklædning mv). Vi er mere og mere ved at udvikle en bevidst profil i retning af at vi står for et højt vidensniveau, velafprøvede produkter vi står inde for, god og personlig service. Vi er blevet foreslået affiliate markedsføring, der umiddelbart virker som en “no cure no pay” no-brainer :-) Jeg har en tanke om at det måske kan få os til at fremstå mindre seriøse, kan det have noget på sig? Afhænger måske mest eller udelukkende af, hvilke sites vi eksponeres på? Er der nogen der helt overordnet vil kaste lys over fordele og ulemper? Erfaringer?! På forhånd tak! Flexy. |
Du får lige et par korte podcasts som kommer omkring emnet. :-)
https://marketers.dk/blog/mm417/
https://marketers.dk/blog/mm400/
https://marketers.dk/blog/mm393/
https://marketers.dk/blog/mm355/
Mvh Anders Saugstrup