Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på Brugtetrusser.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er igang med denne webshop, og kunne godt bruge noget feedback på, noget jeg ku gøre bedre eller anderledes.

så tænkte jeg er det rette sted, til sådan en efterspørgsel :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Words.fail.me

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:
Words.fail.me
sådan er livet. Jeg benytter chancen. Skulle der være et par friske piger eller ældre damer der tænder på et par let brugte uvaskede herreunderhylere, så kan der bydes fra 400 kr og op (+ porto) ved forudbetaling på disse (og jeg kan lave flere hvis I vil piger - jeg vil tro hvis jeg ikke er så nøje med at holde mig, jeg kan få en ret rimelig leveringssikkerhed)

hold jer ikke tilbage

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

John, så har du sort humor.

Så køber du Kappa til kr. 50,00 og sælge til kr. 400,00. Godt DB.

Nu er du vel momsregistreret, for de vil "gå som varmt brød".

Om der er et marked for dette ved jeg ikke.

Smile

Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej,

Jeg syntes det er ærgerligt at de andre svar ikke tager dine spørgsmål seriøst. Ja det lyder helt vandvittigt at folk gider at betale penge for det, men det har vidst været i medierne flere gange, at der er mange som gerne vil gi en del penge for det.

Jeg syntes selv det er en god idé med hjemmeside og jeg syntes faktisk også den er ret pæn og brugervenlig. - Der er stadig nogen gange hvor jeg tænker det er lidt hjemmelavet, men jeg ved ikke helt hvad det er der gør det. Men når der begynder at være lidt salg og penge til det, så kunne du måske få en grafisk designer ind over som kunne give sin input til små ting der kunne ændres. Ikke at personen nødvendigvis behøver at gøre det. 

Selve søge funktionen virker godt. Det er en smart ide at billederne af trusserne bliver vist og brugerens billede er oppe i hjørnet. Så kan man se brugeren inden man behøver at gå ind på profilen. 

Eneste feedback, i forhold til ændringer, som jeg kan komme på er at på forsiden, der tror jeg du har sat de annoncer der bliver vist til at være senest tilføjet. Det gør at der lige nu kun bliver vist undertøj fra den samme person, og man måske derfor tænker der er ikke så meget at komme efter, eller hvis det ikke lige er ens type, så kigger man måske ikke videre. - Man kunne lave en mest populære, mest besøgte eller bare en blandet. - På sigt måske at brugerne betaler lidt for at komme forrest. 

Forsiden bliver også ret teksttung når man scroller lidt. Alt den information kunne man måske ligge under en anden fane "Om Brugte trusser" og så bruge pladsen på flere forskellige billeder/annoncer. 

Og for at være ærlig, jo flere frække billeder der er, jo mere nysgerrig og tændt bliver man, hvilket nok holder brugeren i længere tid. - Så et eller to billeder mere i headeren på forsiden kunne måske også være godt. Mens jeg skriver dette, så lod jeg mærke til at når man går ind på pigernes profil, så er det ikke alle billeder i toppen / headeren der bliver vist ordentligt. Jeg tænker at det er fordi pladsen er for bred i forhold til højden. Måske der skulle gøres plads til flere billeder eller et galleri af brugeren. - Jeg tænker at det ellers er muligheden for en rigtig god teaser, men den mislykkes lidt en gang i mellem. 

Men god ide! - Held og lykke med det. :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)