Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlinevirksomhed - Salg af digitale filer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at opstarte min virksomhed, som skal sælge broderifiler ( filer til personlige broderimaskiner ) online! Jeg har kigget på flere muligeheder til at lave webshoppen - wix, shopify osv. Men hvilken er bedst til mit formål? har i nogle gode erfaringer som i vil dele med mig?

omkring det juridiske er jeg også en del på herrensmark, skal alt jeg sælger være originale designs, eller må man gerne sælge broderifiler af andres logoer, brands - fiktive personer mm. ???

Håber jeg kan få svar på nogle af mine mange spørgsmål, som forhåbenligt vil lede mig videre på min rejse!

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

SimonGrøn:

Hej

Jeg er igang med at opstarte min virksomhed, som skal sælge broderifiler ( filer til personlige broderimaskiner ) online! Jeg har kigget på flere muligeheder til at lave webshoppen - wix, shopify osv. Men hvilken er bedst til mit formål? har i nogle gode erfaringer som i vil dele med mig?

Hej, 

Jeg vil sige at du burde nok overveje wordpress med woocommerce. Hvorfor? Jo allow me to fill you in

1. Du fåre helt sikkert brug for noget funktionalitet på shoppen som Shopify/wix ikke kan levere i 1000 år.

2. Det er super billigt at få udviklet ny funktionalitet til woocommerce/wordpress, hvilket man ikke kan sige det er at gøre til Shopify/wix.

3. Så er der det med de månedlige omkostninger her er der intet der slår wordpress/wocommerce i at være billigt (altså provided at du finder en god host #hold dig fra web10)

SimonGrøn:
omkring det juridiske er jeg også en del på herrensmark, skal alt jeg sælger være originale designs, eller må man gerne sælge broderifiler af andres logoer, brands - fiktive personer mm. ???

Du må ikke sælge eks. Mickey mouse uden explicit tilladelse fra Disney.

Så alle dine designs skal enten være originale ellers skal du have tilladelse fra rettighedshaver

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dejligt hurtigt svar! Tænker jeg tager dine råd! har faktisk selv arbejdet med wordpress i gymnasiet, troede bare shopify osv var bedre til webshops!

Kunne Bare se at mange konkurrenter eksempelvis, sælger nike, adidas, Versace osv -  logoer. Rent logisk giver det jo mening at man ikke må sælge når der er ophavsret, tror bare der desværre er mange som gør alligevel.

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige WordPress med WooCommerce.

Ved Shopify binder du dig til deres systsem og platform, dvs. det bliver svært, hvis ikke næsten umuligt, at få det PRÆCIST som du gerne vil, som Lurks in the dark siger.

Ved WordPress styrer du hele showet - du kan ret nemt udvide butikken med ny funktionalitet og du bestemmer selv hvor du vil have den til at ligge og er på ingen måde begrænset som ved Shopify.

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)