Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God med tegninger - jeg søger en der kan lave illustrationer til børneværelser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Im looking for a person that are excellent with their drawing skills.
i am about to make a bed design for my child.
Therefor I want a drawing of a car that fits the measurements of the bed.
im want the drawing/illustration to be printet on wood, and then placed on the bedside.
I need a drawing from the front of the car and from the side..
I have the direct measurements and some visuals for you, if you want to help me with this case.

hvordan finder jeg ovenstående til et startup projekt- alle jeg kontakter siger sagen er for lille
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skriver du på engelsk, på et dansk site - nok ikke lige det der giver den bedste respons. 

At sådan en opgave skulle være for lille lider til alle  illustrator lyder rimeligt mærkeligt, måske har du henvendt dig til de forkerte. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

pernille.ps:
hvordan finder jeg ovenstående til et startup projekt- alle jeg kontakter siger sagen er for lille

Så er der jo en reel mulighed for at dit projekt er for lille ;-)

Hvor mange enheder drejer det sig om, har du et estimat på antal første år, andet år osv.?

Mht. selve produktet, så er jeg i tvivl om hvad du søger - er det en tegner der skal indgå i din startup eller søger du en virksomhed der kan levere tegningerne til dig, så du kan få produceret hos en anden leverandør?

/Brian

PS. Som Ravn skriver, så får du nok den bedste respons her på sitet hvis du skriver på dansk, det ser jo ud til at du behersker sproget fint ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)