Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hej allesammen.
Jeg er en pige på snart 18 år, som drømmer om at starte min egen virksomhed/hjemmeside.
På min hjemmeside/virksomhed vil jeg primært sælge tøj, smykker og div. makeup ting.
Men er i tvivl om jeg har ret til, at gå ind på en dansk hjemmeside som (spreadshirt) og designe min egen t-shirt, derefter købe et lager hjem af det design, sy mit eget mærke i nakken og sælge det videre uden, at de skal have ekstra betaling for salg af deres produkter på min hjemmeside/virksomhed.
og hvis dette ikke er muligt og/eller du står med den viden om hvad, man ellers skal/kan gøre for at kunne designe sit eget og sælge det videre uden problemer, ville jeg være mere end åben for at lytte til dine ideer/forslag

(skal siges at jeg ikke ved meget om dette emne, har kun lidt viden fra hjemmesider som jeg har læst, men er stadig igang med at lære og læse mig frem til de vigtigeste informationer)

Med venlige hilsner

Og på forhånd tak for de svar jeg skulle modtage. :)
God dag derude.
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Du er velkommen til at ringe til os eller se mere om design af tøj på vores hjemmeside https://tex-tryk.dk/ og du ringer også bare hvis du sidder med en masse spørgsmål du ikke kan finde svar på vi hjælper gerne synes det er så spænnende med upcomming tøjdesigner :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)