Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nødvendige faste udgifter til lille webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 9
Fra  1 Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil høre, om I vil dele jeres tanker omkring nødvendig software/licenser for en lille webshop (oms  40-80.000 om året) 

Min egen research siger mig:

Shopify

Shipmondo 

Billy/Dinero

Betslingsløsning Quickpay eller lignende

Hosting

evt SEO værktøj såsom Morningscore

-

Jeg håber, I kan være med til at

nuancere ovenstående, da jeg umiddelbart synes det er

mange faste omkostninger at påtage sig. Hvad er det jeg overser eller overkomplicerer?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg dertil mellem 3-5000 kr til bank det første år og et par tusinde fast derefter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vælger du en løsning som Shopify får du godt nok en lidt nemmere tilgang til det, men du binder dig tilgengæld også op på deres shop.

Dvs. det bliver svært at flytte shoppen; alt er lavet i deres system så du kan ikke bare rykke webhost eller lave radikale ændringer i systemet.

 

Vælger du derimod WooCommerce og WordPress har du fuld kontrol over det hele, men det kræver at man sætter sig lidt ind i hvordan det hele fungerer.

Du vil til enhver tid kunne styre alle dele af shoppen, alt fra layout til produkter og du kan tage dataen med dig hvor du vil - du styrer som sagt showet og det koster dig ikke en kr.

Er du lidt teknisk snild kan du jo spare en del ved WooCommerce og WordPress.

 

Nu driver jeg et webhosting firma så det er jo fint du også nævner dette.

Du skal passe lidt på hvem du vælger. Selv om to eller flere udbydere tager det samme beløb er produktet langt fra ens.

Nogle har begrænsninger på antal domæner, databaser, email konti eller størrelse på disse konti i et forsøg på at opsælge dig.

 

Hos duelhost.dk giver vi rigeligt med resourcer selv i den billigste pakke. Vores billigste pakke er ca. dobbelt så hurtig (send gerne PM for dokumentation) som One.com's dyreste pakke.

 

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 9
Fra  1 Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Tak for input. Har læst op på Woocommerce og de kunne sagtens være en god vej at gå! Ved du noget om Woocommerce versus Shopify når det også er planen at varerne sælges i en fysisk butik - altså at jeg både har webshop og butik. jeg ved at Shopify har POS løsning men synes også den månedlige fee virkeligt begynder at vokse i det tilfælde. 
mvh

Mikael

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, som Mickey siger, kan forskellige POS systemer kobles på WooCommerce således at lagerbeholdning opdateres automatisk m.m.

 

Så det er umiddelbart intet problem. Men det kræver naturligvis at man betaler sig til en POS løsning som f.eks. https://ipos.dk - men der findes nogle flere stykker af dem og det er værd at kigge på alle igennem da de variere lidt i pris og funktioner.

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)