Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En omgang feedback modtages med kyshånd

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er efterhånden ved at være der, hvor jeg ikke selv har mere at bidrage med til min hjemmeside og kunne derfor rigtig godt tænke mig jeres input.

Hvad tænker i om siden og produktet?
Er der nogle mangler eller noget i tænker skal fjernes på siden?

Der kommer flere produktbilleder, når jeg har modtaget mine varer. Ydermere tænker jeg, at der kommer noget social proof op med nogle anmeldelser, når de første varer er sendt afsted samt links til SoMe kontoer.

Det skal påpeges, at det er mit første forsøg med opbygning af hjemmeside så be easy on me Cool

Hvis i gider tage fem minutter ud af kalenderen og skrive jeres tanker efter et besøg på siden, ville det være dybt værdsat!

Det drejer sig om siden: kokosmåtten.dk 
Tak på forhånd!

Mvh.
Andreas Foldager

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser sgu meget godt ud synes jeg, men kan du virkelig tjene nok på så lille et sortement ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Lynge
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine sider nemt at navigere rundt i.
Du kunne overvejer at sætte en køb nu knap på collections/dormatter siden. pr. måtte.
Det kunne være en grøn knap med hvid tekst, det vil give et call to action.
Held og lykke med det.

mvh.
Claus

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. men når nu sortimentet er så smalt, kunne der godt stå lidt mere om dig / jer, konceptet, bagvedliggende værdier osv.

Gør evt mere ud materialevalget - du skriver at materialet er 100% bionedbrydeligt - gælder det så også den maling der er brugt? osv. Er der tænkt på CO2 i forbindelse med fragt af en kokosmåtte fra fjernøsten (gætter jeg på). 

Linket på siden om os er dødt.

Du gør en del ud af at skjule hvor du holder til. Til sidst fandt jeg dog det meste af dine adresseoplysninger - inde under cookies og privatlivspolitik - her mangler du kun postnummer og by.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have.

Det får jeg vel at se. I første omgang er det også et sideprojekt. 

Vh. 
Andreas

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, 

Det er et rigtig fint site, du har lavet der. Har du overvejet en online købsmulighed? Hvis ikke, så kan jeg klart anbefale Yourpay.io som betalingsleverandør. Det bruger jeg selv. Det koster ikke noget at komme i gang. De gør det godt. 

Men som det tidligere er skrevet så mangler du at synliggøre hvor din forretning hører til. Det er et lovkrav, så vidt jeg ved. 

WTC advokaterne har skrevet en fin artikel om hvad der skal til for at dit website viser det som det skal vise: Er din firmahjemmeside lovlig?

Som sidenote til det, vil jeg sige at det vækker tillid at vise hvor man hører til. Også selv om det er i privaten. 

De bedste hilsner

Christian Gravgaard,

[Signaturlink udenfor signatur, fjernet af moderator]

Christian Gravgaard,
BizPerformer

BizPerformer er din digitale ledsager til at fremme trivsel på arbejdspladsen. Vores platform tilbyder en omfattende oversigt over dine medarbejderes trivsel, præsenteret i letforståelige grafer, genereret fra vores regelmæssige pulsmåling MinTrivsel.

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Yourpay.io virker da kringlet.

Kig på QuickPay.net/dk i stedet, det er lidt mere simpelt og der er integrationer til de fleste platforme.

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, skal i alle have! 

Jeg kan godt se nu, at det ser ud til, at jeg ønsker at skjule, hvor firmaet har hjemme. Det er dog ikke meningen, mere blot fordi det pt. er i privaten. Det får jeg ændret asap.

Hvorfor QuickPay over Shopify Payment? 

Vh. 
Andreas

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Yourpay.io virker da kringlet.

Kig på QuickPay.net/dk i stedet, det er lidt mere simpelt og der er integrationer til de fleste platforme.

Vi valgte det fordi vi gerne ville undgå start omkostninger og månedlige omkostninger til at starte med. 
Vores webshop, LEDHome.dk, blev (også) startet op i privaten af min kammerat og jeg. De midler vi havde afsat var begrænsede, så derfor var YourPay tiltalende, da der ikke var start omkostninger. 
Jeg er faktisk rigtig tilfreds - og de integrerer med en del. Deres MobilePay koster 35 kroner om måneden. NETs tager f.eks. 150,-. 
Men jeg kender ikke QuickPay's løsning, så jeg kan ikke sammenligne. 
De bedste hilsner, 
Christian Gravgaard

Christian Gravgaard,
BizPerformer

BizPerformer er din digitale ledsager til at fremme trivsel på arbejdspladsen. Vores platform tilbyder en omfattende oversigt over dine medarbejderes trivsel, præsenteret i letforståelige grafer, genereret fra vores regelmæssige pulsmåling MinTrivsel.

Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Shopify Payments koster jo ingenting og er allerede integreret?

Vh.

Andreas

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)