Arne, hvis du ikke allerede har opfattet problemet, eller de mulige forbedringer, så kommer du ikke til det. Forslagene ligger i selve problemstillingen. Det du skriver, giver ingen mening, hvorfor lamme en overskuds-givende virksomhed med kapital på banken, så ens leverandører ikke kan få deres penge?
Du har i en tidligere tråd (men ikke i denne) beskrevet at din situation er som følger:
* Du har to selskaber (holding og drift)
* Det ene (eller begge) er ApS (det ene - eller begge - omdannet fra IVS)
* Du har undladt at indberette/indsende årsrapporter til Erhvervsstyrelsen
* Du har ikke set nogen rykkere for manglende indsendelse
* Selskaberne er derfor nu under tvangsopløsning, hvilket medfører, at du - naturligvis - ikke længere har fulde rettigheder til deres forhold.
Du driver altså professionelle selskaber (ApS), men har åbenlyst ikke forstået, at kommunikation til selskaber udelukkende sendes til digital post for virksomheder (pt. eBoks). Og at man som erhvervsdrivende skal holde øje med både virksomhedens eBoks og fysiske postkasse.
Jeg er faktisk målløs.
Jeg må give John H. ret i, at der simpelthen burde være "erhvervslivs-kørekort" for at være professionelt erhvervsdrivende, fx i form af at være direktør for et selskab.
Konklusion:
Du har åbenlyst ikke selv viden om basale forhold for at drive selskaber, og har åbenbart heller ikke fået/købt hjælp hertil hos en relevant part (offentlige iværksætter-rådgivere, revisor m.fl.)
Jeg håber virkelig ikke at dine produkter/ydelser er noget der kan være farligt for andre (fødevarer mv.), for også på de områder er der en masse regler man skal sætte sig ind i.
Ift. til dit aktuelle svar (øverst i dette indlæg), så har du åbenbart heller ikke forstået, at du ikke længere er betroet at råde over selskabets værdier, simpelthen fordi selskabet er under opløsning.
Søg dog hjælp nu - og betal for det - og bliv så en god, ansvarlig erhvervsdrivende. Det vil vi alle værdsætte.