Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tommy Wu - starter genialt koncept - tjek det ud det er gratis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Myspace tjener box på reklamer og div.... 

Tommy Wu - der er poker millionær er godt igang med at bygge et så komplext kommunity at i falder bagover når i ser hvad han har gang i.

Det her er gratis for alle at deltage i, det kommer aldrig til at koste noget... men du kan tjene store penge på at have en downline der logger på deres side jævnligt og efterfølgende også køber/sælger varer via dette kommunity...... Jeg kan faktisk ikke sige så meget om det, men for jer skarpe hoveder vil i hurtigt se at der kan godt en ide i at flytte myspaces brugere over i et nyt kommunity hvor de faktisk kan få penge for at bruge det... Prøv at tænke på hvor mange der måske vil tjene 50-100 dollars om måneden på at bruge et andet community - hvor længe tror i de vil være loyale over for myspace..

Tommy Wu har en vision om at minimum 80 % af reklame indtæger skal gives tilbage til medlemmerne og eftersom vi er blandt de aller første i verden der starter dettte kan vi få massive indtægter..  Når man har 2 personligt (gratis folk med kan man tjene ned i 10 led) , når man har 10 personligt sponserede kan man tjene ned i 19 led.... det kan godt gå hen og blive voldsomt hvis folk gør dette rigtigt..

Man skal minimun logge på sin side 30 gange pr. måned for at være lønberettiget, men dette kan man gøre på 1 time på en dag hvis man vil. Det er der ingen krav om

http://www.zenzuu.com/coolpeopletv/signup.htm

Hvad har du at tabe..

Mvh Morten

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:49

Fedt koncept, men er deres Privacy Policty?? ikke lidt tynd?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:31

Er det ikke bare "uVme" om igen?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:11

Der er mange muligheder, men den der med hurtige lette indkomster holder nok ikke. Jeg er sikker på at man skal vælge sit interesseområde og have en tro på det man arbejder med ellers går det ikke - det kan da godt være at man nu og da føler man har valgt forkert og derfor kunne finde på at foretage et omvalg, men det er vigtigt for at få en forretning op at stå at man er udholdende og ikke opgiver når det går lidt op ad bakke.

Så selvom du tilsynelandende har alt at vinde og intet at tabe så er det jo en sandhed med modifikationer. For når du begynder på noget andet som du nu ser en mulighed i ja så flyttes dit fokus og så sker der slet ikke noget med dit 1. valgte forretningsområde.

Så hold fast ved dit 1. valg og gør det arbejde der skal gøres så kommer resultaterne også.Wink

john sommer  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:28

Hej.... på ingen måde er dette uvme om igen....

uvme har helt andre fokus områder og tro ikke at jeg har forladt uvme fordi jeg ser dette som en sjov mulighed.... Uvme kører afsted for mig og jeg kunne ikke drømme om at stoppe med det......

Nej, dette er blot et alternativ til at gøre det samme som i / du jo gør alle andre steder... oprette en gratis profil og vise dig frem og hvis du synes det er sjovt, tjene et par ekstra basører på det...

Jeg er af den holdning at når jeg står hos købmanden og skal købe varer er jeg ligeglad med om den 100 kr. seddel jeg betaler med er fra den ene kasse eller den anden..... sådan hænger dette sammen.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:57

Opdatering...

Zenzuu begynder virkelig at ligne noget og det er seriøse tiltag der kommer på siden....

Der er nu kommet en travel club hvor man går garanti på at det er de billigste rejser man kan købe gennem zenzuu... Tidligere har man set disse klubber hvor man skulle betale store penge for at være med - Her er det GRATIS...

Der kommer gratis poker med reklame betalte præmier

Der kommer en handelsportal hvor vi kan sælge og købe varer.

Vi kommer til at kunne lave personlige profiler på samme måde som på myspace....

Seriøst, kære aminoer - det her kan sgu godt gå hen og blive spændende... tænk på at det jo er gratis at deltage og at man kommer til at tjene penge hver gang ens profil bliver vist..... 

Jeg har set en del på nettet, men det her er sgu en seriøs aktør på markedet og i bør tage det seriøst.. prøv at tænke lidt over potentialet i dette og tænk på at vi er de første i verden til at flytte hele myspace over

Vi kan lave et forsøg.  Den første der tegner sig op via dette link får hans link sat under mit link... og så skifter vi det link ud med den næste der tegner sig op under ham osv.. så kan vi hjælpe hinanden til at få gang i det for hinanden.....Vi har adgang via et administrator modul til at sørge for at det kommer til at ske rigtigt...

http://www.zenzuu.com/mnn1974/signup.htm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)