Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en pige på 32 år som har en rigtig god ide til et familie

orienteret "Take Away". Jeg kunne dog godt tænke mig, hvis der var en anden
 som kunne have lyst til at være med på denne ide?
Jeg vil ikke skrive for meget om min ide, men hvis nogen skulle ha lyst eller vil
høre mere så kan jeg jo kontaktes!
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor i landet bor du (synes ikke det er helt uvæsenligt)?
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved et lille tryk på Ikas brugerprofil kan man se, at der kommer postnummer 2300 frem.
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Aha - tak for tippet!
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen!!
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/12/2006 4:00:35 PM Forfatter:lka
Jeg er en pige på 32 år som har en rigtig god ide til et familie
orienteret ''Take Away''. Jeg kunne dog godt tænke mig, hvis der var en anden
som kunne have lyst til at være med på denne ide?
Jeg vil ikke skrive for meget om min ide, men hvis nogen skulle ha lyst eller vil
høre mere så kan jeg jo kontaktes!
 
Det var måske en ide at pirre potentielle forretningspartnere lidt mere... Søger du en aktiv eller en passiv investor. Hvor meget af startkapitalen har du selv. Hvor langt er du i opstartsprocessen. Har du lokaler på hånden. Har du brancheerfaring. Hvem skal bestemme hvad i et partnerskab osv.
 
Lige nu ville jeg ihvertfald vurderer sandsynligheden for at du fandt en seriøs partner via dette forum som meget lav. Du er nødt til at konkretisere hvad du søger. Lige nu har du en kontakt annonce der lyder "pige32 søger partner til madbranchen" ... Og den kaster altså ikke nogle seriøse henvendelser af sig...
 
JH

 

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i JH DK

medmindre, at du skriver: Pige32 (90-60-90) og dropper det med ''madbranchen''.
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det kunne du jo ha ret i, men det var mest af alt lidt for at prøve hvem bruger denne side og kan man regne med seriøse henvendelser! Men når det er sagt, så vil jeg da gerne fortælle lidt mere om mig selv! Lige nu tager jeg et iværksætter kursus på Niels Brock, så jeg er meget grøn inden for det at være iværksætter. Og ja, jeg har en bred viden og erfaring inden for faget ikraft af at jeg har startede en kantine, i et privat firma med over 100 ansatte. Jeg kan så desværre ikke prale med at jeg har en uddannelse, men jeg synes selv at jeg har en god basisviden og det ernoget som jeg virkelig brænder for at lave!

Jeg har dog været væk fra faget i nogle år nu, da jeg jeg lige skulle ha 2 børn!! Men nu er jeg klar og meget ivrig for at komme igang igen, måske ikke lige springe ud som selvstændig i første omgang, men så ihvert tilfælde gøre meget af forarbejdet nu hvor jeg har tid! Hvis der skulle være andre mangler så skriv endelig!!   

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ika,

Jeg har stor erfaring (læs dyr) med online salg af mad, og vil da gerne give dig lidt indspark! kan du blive en smule mere konkret mht dit projekt?
Tilmeldt 27. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en dansk kvinde, der har tænkt på et lignende koncept og alligevel lidt anderledes
 
Hvis du har lyst så send mig et par ord om hvor jeg kan kontakte dig til  i første omgang en snak.
 
Venlig hilsen,
 
Mette Bruun
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)