Her kommer lige endnu en idé jeg har pønset lidt på. Håber I vil bære over med alle mine idéer, men jeg har mange og nu lukker jeg altså bare nogle af dem ud
Kunne man ikke lave et biludlejningsfirma, hvor mange af bilens omkostninger bliver dækket af firmaer der har reklame udenpå, indeni eller begge dele? Jeg ville ikke selv have noget imod at køre rundt i en bil indsmurt i reklamer, hvis bilen derimod koster halvt så meget som hos andre biludlejningsfirmaer.
Men jeg har ikke den store erfaring indenfor denne branche og vil derfor høre om der er nogle amino'er, som er bedre bekendt med regler indenfor biludlejning?
Er det en dum idé, pga. et eller andet jeg ikke kender til? Der er måske allerede nogen der har haft den oppe og vende?
Er det ikke hovedsageligt firmaer der leaser biler? Eller er det noget jeg har misforstået? Jeg tror mange ville have det underligt med at køre rundt i en firmabil med et andet firmas logo på, eller hvad?
Nej, slet ikke. Så meget kan jeg i hvert fald sige. Der er firmaleasing og privatleasing. Der er mange der leaser bil istedet for at købe. Og hvis man ovenikøbet kan gøre det billigere end det er nu, så vil mange flere vel gøre det
Jamen det er da et helt andet koncept du snakker om der. Jeg kender udemærket godt sponsorcar, men hos dem er der tale om folk, der ejer en bil, som kan tjene lidt penge på at smide en lille streamer på bagruden. Det er ikke altid penge de tjener, nogle gange får de bare noget taletid til mobilen, det kan være meget forskelligt.
Min idé er ikke det samme koncept.
Jeg vil gøre leje af biler og minilease billigere, ved på forhånd at pakke bilerne delvist ind i reklamer.
Jeg synes konceptet er helt vildt fedt og havde jeg den krævede viden, kapital OG tiden til det var jeg startet med det asap.
For mig lyder det som en udemærket idé! Men det skal så siges jeg ikke ved meget om lige den branche. Jeg ved ikke om det findes i virkeligheden og jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men udover det kan jeg godt li' din idé..
Jeg kunne godt forestille mig at leje en bil med en masse reklamer på, hvis nu du f.eks. kunne gøre det 20-40% billigere. Jeg ved ikke hvor urealistisk det er, men der skal i hvert fald være en del at spare i forholdet til f.eks. avis.dk.
Husk at skriv herinde, hvis du kommer videre med idéen
Hej. Sponsorcar.dk har ikke noget som helst med reklamer på biler og gøre. De har ikke haft een enkelt reklame til min bil i alt den tid jeg har været tilmeldt - kun deres egen som man ikke får penge for ! Til gengæld får man en masse crapspam og deres side er fyldt med BS (klik-på-annoncører-for-penge-lort).
Det er simpelthen sørgeligt at de er synket så dybt. Jeg ville som annoncør ikke have tillid til dem når de er sunket så lavt.
Jeg synes det lyder som en rigtig god idé - det er dyrt at leje biler, og hvis jeg skulle leje en bil, ville det da ikke gøre mig noget at den var påført reklamer, hvis det betød billeje til halv pris eller noget i den retning :-)