Alt respekt til folk der vil reklamere for egne hjemmesider, eller sider de selv er affialiates på. Men er jeg den eneste der synes at det er pisse irriterende, og umoralsk, at man på et iværksætter site som amino, får kastet andre folk sites i hovedet?
Jeg falder tit over spørgsmål stille af folk som evt. vil se sider som en vis målgruppe besøger. Selvom det ingen kontekst har, eller meget lille relevans, ser jeg brugere henvise til egne sider. Det samme gælder diskutioner omkring værktøjer på nettet. Nyhedsbreve, statistik osv. Jeg kan ikke bruge et link til noget som helst, når det er postet af en bruger som kan tjene penge på det.
Affialiate links, og links til egne sider er sku da noget underligt værk.
Er jeg den eneste der synes at dette er skideirriterende? Til andre, stol ikke blindt på de links som i får. Specielt ikke hvis andre har interesse i det.
Det må jeg ærlig talt indrømme at jeg overhovedet ikke har et problem med. Jeg synes det er fint at folk gør reklame for deres virksomhed/hjemmeside. Synes faktisk at alt andet ville være besynderligt
Til gengæld synes jeg det er irriterende med folk der gemmer sig bag dæknavne og "ingen-billeder" hehe..
Jeg har også fuldt respekt hvis man vil reklamere for sit site.
Men kommer jeg og spørger. Jeg er igang med at lave research, og jeg vil gerne vide hvad mennesker som har en hest gerne vil bruge penge på, udover deres hest. Så svarer en person med, de vil helt klart bruge flere penge på løbesko. Ja det er korrekt. Hvorefter de linker til deres egen forretning med løbesko.
Jeg gemmer mig fordi jeg er bange. Jeg regner stærkt med at have ekseptionelt farlige og umoralske indlæg i fremtiden. Derfor er det vigtigt at jeg ikke kan linkes tilbage til på noget måde :)