Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering på fest-for-alle.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet fest-for-alle.dk op og jeg tilbyder derfor alle som ejer en relevant virksomhed 6 mdrs. gratis annoncering. Der er derefter ingen binding på annoncering, men jeg håber selvfølgelig på en masse godt samarbejde.

Sitet er bygget op omkring alle livets fester - Der er et forum på siden, hvor medlemmer kan få/give gode idéer til diverse fester og selvfølgelig er der masser af fokus på jer som annoncører.

I Marts, April, Maj har vi sat fokus på konfirmationer. Der afholdes konkurrencer/lodtrækninger igennem hele året.

Der bliver givet gode råd fra Mette fra klappeklappekage.dk som gør det ud i kagekunstens verden, og vi har allieret os med Trine som vil give gode råd omkring drinks.

Har I lyst til at deltage på dette site, så send mig en mail på mail@fest-for-alle.dk og hør mere.

Mvh. Lissi Agermose Fest-for-alle.dk
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:23

Kære fest-for-alle!

Super tilbud som jeg har taget imod og det glæder mig at se mit banner på dine sider så hurtigt Yes

Jeg vil ligeledes gøre mit til at udbrede kendskabet til din nye side, da jeg synes at det er en kanon god ide som nok skal blive en succes med tiden. Og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at jeg selv bliver en flittig bruger at siden Cake

Glæder mig over dette nye samarbejde og ønsker fest-for-alle.dk held og lykke

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 18:26

Tak for dine roser....Og tusind tak for hjælpen til at udbrede kendskabet til fest-for-alle.dk og for dit held og lykke.Big Smile

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 21:23

Kære fest-for-alle!

Jeg har sendt mail til 4 af mine veninder som også har webshops, der efter min mening er relevante for dit koncept. 

Den ene har svaret tilbage at hun synes at det er underligt at der ikke er nogle priser for hvad det koster efter de 6mdr. ... det havde jeg i min iver over din dejlige side fuldstændig overset. Du skriver nederst på siden, under "Bliv annoncør på fest-for-alle": Udarbejdelse af yderligere regler omkring at annoncere på Fest-for-alle.dk er igangsat. Og det vil for mange være helt ok lige pt. men hvis man gerne vil langtidsplanlægge giver det et problem. Kan du komme med en udmelding på hvornår der kommer noget mere konkret mht. priser? 

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 21:48

Hej :)

Det kan jeg godt forstå at hun synes at det er lidt underligt. Forståeligt nok.

Og samtidig garanterer jeg 100% at der ingen binding er. Grunden til at jeg er lidt tilbageholdende omkring prisen på reklame, er at det hele er gået rigtig stærkt. Og jeg ved at for mig handler det om nu, at skabe så meget reklame omkring fest-for-alle.dk for at tiltrække medlemmer, som igen trækker flere annoncører til.

Jeg har valgt at lægge ud med 6 mdrs. gratis annoncering - Dette kan måske blive udvidet hvis jeg føler at siden ikke er godt nok besøgt til at jeg vil kræve penge for annonceringen på min side.

Jeg vil i den kommende uge få sat priser på, så den del er på plads også.:)

Jeg håber at det var svar nok ellers må du skrive igen. Dine veninder er også meget velkomne til at skrive direkte til mig hvis de har yderligere spørgsmål.

Hilsner fra Lissi Agermose/fest-for-alle.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:29

Super Big Smile og jeg kan se at den ene af mine veninder allerede har tilmeldt sig dit gode tilbud og fået sit banner på din side Yes

Jeg håber for dig, at en masse andre rare Aminoer vil tilmelde deres sider. Der er jo rigtig mange herinde hvis "butikker" vil passe helt perfekt ind i dit koncept!

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 22:51

Mange tak skal du have....Det håber jeg også :D

Hilsner fra Lissi v/fest-for-alle.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)