Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken investerings platform skal jeg flytte mine værdipapirer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har haft min konto i Nordea i nogen år siden ..jeg har både danske og internationale aktier i min værdi papirer ,på ca. 800.000kr.. jeg overvejer at skifte min lønkonto , samt alle mine aktier til en bank / platform

hvilken investerings platform anbefaler i at skifte til ?

en platform hvor handle gebyrer er, rådgivning ved køb og salg ?

på forhånd tak

mustafa

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

generelt er netop Saxo måske lavest og kommer nordea og nordnet i kurtage - men der er jo mange andre forhold, og Nordeas deres nordea invest platform er velfungerende, så du må beskrive hvad du vil have anderledes. De fleste vil nok nævne Nordnet og Saxo som de to lidt oplagte - men svært at se større fordel frem for selv at investere via nordea invest
Udenlandske papirer kan kræve udlandsdepot alle stederne - Husker ikke om nordnet har lønkonto - saxo bank har. 

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Jul 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til flytning er Nordea skulle opsige mig som kunde .. så jeg søgt at være kunde i arbejdernes landsbank , hvor jeg skal flytte min lønkonto , ved Ikke endnu om det muligt At flytte mine aktier til al bank ..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Musel:

Grunden til flytning er Nordea skulle opsige mig som kunde .. så jeg søgt at være kunde i arbejdernes landsbank , hvor jeg skal flytte min lønkonto , ved Ikke endnu om det muligt At flytte mine aktier til al bank ..

det vil jeg tro det er - men din nuværende bank vil normalt have et gebyr for flytningen, da det medfører en del arbejde for dem, og indberetning af udbytter mm til skat skal afsluttes - så det er nok Nordea der kan svare på omk ved at flytte FRA dem og AL der kan svare på deres mulighed for at tage mod aktierne i et depot de har oprettet

(eller flere hvis du har aktier som du skrev - udenlandske der hvis de ikke er dansk noterede, ofte skal ligge i eget udladsdepot

Det er Nordea og AL der kan tage dig videre i sagen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Jul 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for oplysninger ..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)