Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til sourcing i en Coronatid

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg har i en alder af 28 besluttet mig for at forfølge passionen for outdoor og skabe mit eget outdoorbrand.

Eftersom jeg ingen erfaring har med dette, så bliver det "learning by doing" og forhåbentlig med et par gode råd fra venlige aminoer.

Mine egne forretningsmæssige kompetencer ligger inden for salg og markedsføring, som jeg har beskæftiget mig med i omkring 6 år, men jeg halter frygteligt bagefter når det kommer til blandt andet sourcing, hvorfor jeg her beder om hjælp til dette.


Casen ganske kort:

Coronaen har sat en kæp i hjulet for min oprindelige plan, der ellers var at rejse Europa rundt for at opsøge diverse outdoormesser herunder Outdoor tradeshow i Manchester og IWA i Nuremberg.

Jeg søger europæiske producenter der kan hjælpe mig med udvikling og produktion af tøj samt rygsække til outdoor brug. Jeg har bevist tilvalgt Europa til fordel for Asien af hensyn til kvalitet, forretningskultur og nemmere adgang qua kortere rejser. Derudover ønsker jeg at det skal være en del af brandets fortælling at produkterne er udviklet og produceret i Europa med europæisk arbejdskraft og under ordentlige vilkår.

Jeg har rettet henvendelse til de danske handelskamre i både Portugal og Litauen, som begge er kendte for tekstilproduktion. Handelskamrene er dog relativt dyre og som jeg forstår det så kan de blot frembringe en liste over lokale virksomheder indenfor tekstilproduktion uden yderligere screening og tilpasning i forhold til den konkrete situation.


Mine spørgsmål er derfor:

Hvordan bruger jeg bedst mine ressourcer til sourcing - skal jeg have fat i et sourcing agentur?

Er der nogen der har erfaring med sourcing til denne branche, som kan/vil spare med mig?

Er der nogen der kan anbefale bestemte producenter, sourcing agentur eller henvise mig til andet der kan hjælpe?


På forhånd tusind tak for hjælpen!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)