|
Jeg søger en Projekt Controller for en periode på 5 måneder, jeg håber I kan hjælpe mig. Som Projekt Controller får du ansvaret for den generelle administration af en konsulent timeforretning Opgaverne består blandt andet af følgende: - Løbende oprettelse af projekter - Oprettetlse af interne udviklingsprojekter - Løbende opfølgning på konsulenternes timeregistrering - Løbende opfølgning på tidsforbrug ift. indgåede aftaler med kunder - Løbende oprettelse af indkøbsordre ift. underlevarndører - Flytning af timer mellem projekter/aktiviteter i samarbejde med Project Managers - Godkendelse og viderefakturering af underleverandør timer og costs - Ansvarlig for løbende projektfakturering og indtægtsførelse på fastprisaftaler - Ad hoc rapportering til Management, Project Managers og Service Delivery Managers Controlling - Forbrugt tid/økonomi vs. indgået kontrakt/budget - Realiseret DB/timepriser på projekter - Chargeable og ikke chargeable timer og costs Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen Jeanette |
Jeg søger en medarbejder med erfaring indenfor projekt controlling
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem