Hej
Nu har jeg ikke lige læst alle de kommentar der er kommet, så bær over med mig hvis jeg skriver noget som allerede er skrevet.
Jeg er selv indehaver af et net galleri, og ved hvor meget tid og energi man lægger i sådan en side.
Det første jeg faldt over, er måden malerierne bliver præsenteret på.
Det er ikke optimalt.
Der mangler bestemt en pænere beskæring af maleriet, beskær evt. helt ind til kanten af maleriet, så svæverammen ikke kommer med. Derved får du en pænere kant på billedet.
Maleriet skal ligge på gulvet når det bliver fotograferet, og gerne med et hvidt stykke papir under...dette for at se hvordan skyggerne falder.
Dernæst mangler jeg en præsentation af kunstneren....et cv, uddannelse, hvis en sådan findes, udstillinger og hvad der ellers måtte være. Således at kunden ikke bare køber et maleri af xxxxx, men også ved lidt om kunstneren.
En ting som jeg ´synes er træls på siden, er at hvis jeg feks. klikker på koncetp, så skal jeg vitterlig klikke to gange for at komme til siden.
Forretningsbetingelser, fortrydelsesret, forsendelse osv osv synes jeg heller ikke jeg kunne finde?
Dette er meget vigtigt at have med, da det giver en vis tryghed for kunden..
Mvh Gitte