Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsløsning/gateway

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et udsagn ala "Quickpay supporten stinker." finder jeg dybt plat og kritisabelt. Vi kan diskutere herfra til evigheden om sandhedsværdien i det. Jeg er naturligvis uvildig, men jeg ved positivt at vi (jeg er fra QuickPay) har en kundeservice som går endog meget langt for at supportere vores kunder med alverdens ting. Vores kundeservice svømmer nærmest dagligt i ros fra taknemmelige kunder.

Og jeg ved også at vores kundeservice dagligt hjælper vores partnere m. deres support, når det lige når bare lidt udover 1st-level support.

Men nok om det - jeg kan som leverandør nok aldrig fremstå overbevisende. Personligt kunne jeg blot aldrig finde på at skrive noget sådant om en professionel aktør.

Vh

Thomas Jensen

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det kan være at Juliemusen måske skulle have valgt en anden ordlyd, men hvad hun enten havde skrevet, det ville ikke have ændret på hendes mening om Quickpays support. Som Shakepeare sagde engang: a rose, by any other name, would smell (!) as sweet.
Du har ret i at sandhedsværdien kan diskuteres i uendelighed, så det vil jeg heller ikke gøre. Det, der ikke kan diskuteres, er Juliemusens holdning om Quickpay - en holdning er (som jeg også skrev tidligere her på Amino) hverken forkert eller rigtigt.

Pensopay kører på Quickpays system, men supporten kommer ikke fra Quickpay. Det skulle der ikke være nogen grund til, hvis Quickpays support var 5-stjernet og helt uden problem.

Du kan ikke påstå at du er uvildig. Du kommer fra Quickpay, og skriver som repræsentant fra Quickpay. Du forsvarer Quickpay som "os" og "vores". Du reagerer rimelig agiteret på en ublu ytring - det må du gerne, men det er langt fra at være uvildig. 

Albert

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PS Jeg mener altid, at rettigheder først kan gøres krav på, når pligterne er fuldført: ingen ret uden pligt. Juliemusen taler sandsynligvis af erfaring med henblik på Quickpays support, og det kan hun kun gøre når hun har betalt Quickpay tidligere. Dermed har Juliemusen udført sin pligt, og har hun al ret til at ytre sig om Quickpays support.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Jensen, QuickPay:
Godt nok et voldsomt, grænsende til injurierende udsagn der.

Aaaahhhh..... er det nu også det? Det er jo bare en mening der er ytret og ikke fact. Hvis man sagde at Firma X er kriminelt så kan det godt være injurierede udsagn.

Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Ramsgaard&co Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

jeg har selv haft god succes med en løsning fra MobilePeople, (dansk) som jeg har kunne få tilpasseet præcis til mine behov. Bla en abonnementsbetalingsløsning med MobilePay.
mobilepeople.dk - hvis du er interesseret :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)