Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til forening ønskes - Evt incl administration

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er medlem af en forening med ca 80 medlemmer, hvor vi i dag køber os til diverse ydelser via DI (Dansk Industri).  Vi har brug for en hjemmeside med diverse foreningsdata, billedgalleri, samt en "rullende kalender" som er nem at vedligeholde og uploade til. Kunne være fint med en funktion hvor fællesarrangmenter kan styres via hjemmesiden med til og afmeldinger. 

Derudover tænker jeg, om der mon findes løsninger derude, hvor man tilmed kan købe sig til nogle "sekretærtimer" ? Dvs een der vedligeholder hjemmesiden og hjælper med diverse sekretæropgaver. Jeg tænker 5-10 timer pr uge. 

Hvad koster sådan noget mon ?

Nogen der kan guide mig i den rigtige retning her ? 

Mvh

Peter Holst

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan jeg hjælpe dig med.

Giv mig gerne et kald på 60163068, så tager vi en snak om det.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det er svært at komme med et kvalificeret bud.
Når du taler om foreningsdata, hvad tænker du så på? Dokumenter med vedtægter? Eller medlemslister?

Et slag på tasken:
Opsætning: 8.000-12.000 kr

Ugentligt 5-10 timer: kr. 3.000 til 6.000

Du er velkommen til at ringe til mig på 70 20 09 30 eller sende mig en mail på albert@computernoerden.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Holst,

jeg er lige den du skal have fat i til den slags.

I mit lille firma kan vi bygge en super god og hurtig hjemmeside, der har alle de funktioner du har behov for, til en lav pris.

Herefter hjælper vi meget gerne med tilretninger og administration, så alt hele tiden ser fornuftigt ud.

Vi har erfaring med foreninger og ved alt ikke kan afgøres af den enkelte, men beslutningsprocessen kan tage tid.

send mig gerne en mail, så ringer jeg dig meget gerne op og forklarer nærmere omkring, hvad vi kan tilbyde og hvor meget det koster (vi er billige).

Skriv til jj@connect-media.dk

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du er velkommen til at kontakte mig. 

Jeg har lavet flere hjemmesider til foreninger, og er sikker på at jeg kan hjælpe dig med en god pris og løsning. 

Skriv til mig på info@spirian.dk 

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)