Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksisterende baby tøj mærke leder efter nye producenter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Min virksomhed har eksisteret siden 2014 og er i fortsat vækst. Jeg søger derfor med lys og lygte efter minimum 2 nye producenter, som skal være stærke på produktion af newborn, baby og børnetøj. Det meste af vores tøj er produceret i jersey i god kvalitet, men vi producerer også i hør/bomuld, uld og muslin og vi producerer til både piger og drenge.

PT får vi produceret det meste i Izmir Tyrkiet, men vi er også meget interesserede i at høre om produktion i andre lande. Dog vil det være godt, hvis producenterne ligger i Europa eller Tyrkiet, eller i forholdsvis kort flyve afstand till Danmark.

Vi producerer både basis, som vi har på lager året rundt, og så laver vi pt 2 kollektioner om året. Fabrikken skal derfor kunne klare både proto- og salgsprøver, print, blonde etc. Vi er i fortsat vækst og det går stærkt, men vi har brug for producenter, som kan levere et forholdsvist lavt minimum....med vækst potentiale. Når vi skriver lavt så er det fx. 25 stk i samme style/farve/størrelse - og måske i 3 forskellige farver. Vi kører pt med 4 forskellige basis farver, så selve stoffet kan sagtens indfarves i større portioner.

Jeg håber at flere herinde har kontakt til eller erfaring med nogle gode producenter, jeg glæder mig til at høre mere.

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, stadig aktualt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)