Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstræner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil høre om der er nogen, som kan hjælpe mig med en reference på en god salgstræner til en kunde (Smykkebranchen). Jeg leder efter en salgstræner, som både kan fortælle noget om almindelig salgspsykologi og som kan rådgive om, hvorledes man som virksomhed systematisere sin salgsopfølgning. Det må meget gerne være en person, der har erfaring med salg af luksusvarer, men det er ikke et krav, dog skal han/hun have et vist niveau og ikke være kopi-maskine eller bil-sælger-typen, hvis I forstår ;o)

Hilsner
Rikke
Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 12:28

Hej Rikke,

Jeg kan varmt anbefale Implement. www.implement.dk  - Spørg efter Christian Milner

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:02

Hej Rikke,

Jeg kender en slagscoach som har arb indenfor livstilbranchen, især med luksusvarer (B2C marked)

Her er hans email turemunksgaard@hotmail.com

Han bor i kbh og hedder Ture. 

Held og lykke.

Mvh

Remi 

Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:58

Kære Rikke

Via Amino søger du kontakt til en salgstræner med et præcist blik for den virkelighed en branche befinder sig i og den enkelte sælger også befinder sig i - både mentalt og fysisk. Prøv at kontakte Lars Stig Duehart på 75 53 35 99. Han har gennemført salgsudviklingskurser igennem 30 år både for enkelte sælgere og grupper af sælgere.

Med venlig hilsen

Birmar

Kursus- og Konferenceafdeling 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 13:23

Hej Rikke,

prøv at tjekke www.implemind.dk. Her arbejdes der med operationel salgstræning med fokus på operativ træning samt implementering. Også det at have det rette mindset er i højsæde.

Vi har primært fokus i mediebranchen og arbejder b.la. med salgstræning på højt strategisk niveau.

På hjemmesiden kan læses referencer.

Venlig hilsen

Søren Heissel

Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33

Hej Rikke,

prøv at tage kontakt til mk@thomberg.dk - han har haft over 500 sælger igennem maskinen og etableret nogle af landets bedste salgsorganisationer.

Da han til dagligt er beskæftiget som Salgsdirektør, kan han måske hjælpe dig til en billige penge.

The best of luck!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)