Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg har efter længere tids arbejde fået lavet YouJobr.com færdig. YouJobr er en anmeldelse/review hjemmeside hvor du som arbejdstager, kan give en anmeldelse af din arbejdsplads, hvad du syntes om den eller ikke, hvad er godt eller hvad er skidt, for på den måde at hjælpe din arbejdsplads med at blive endnu bedre samt hjælpe din arbejdsplads med at rekruttere endnu flere kvalificerede medarbejder eller at give kommende medarbejdere et indblik i hvad det er for en arbejdsplads de er interesseret i at søge arbejde hos.

Jeg har brug for din hjælp. Vil du kigge på hjemmesiden og eventuelt prøve at skrive en test anmeldelse, samt give din mening til kende her i tråden om hvad er godt eller hvad er skidt. Ydermere, hvad har du som arbejdergiver brug for at kunne på sådan en hjemmeside? Hvilke værktøjer kunne være interessant for dig?

Tak for hjælpen på forhånd :)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv ikke så god til det med page load time, som Mickey skriver er dårlig. Faktisk har jeg selv indtil videre ikke syntes at det var vigtigt, selvom det naturligvis er det. Så det bliver nok noget jeg vil fokusere mere på fremover.

For lige at give dig lidt sammenligningsmateriale, har jeg lavet en lille oversigt baseret på GTMetrix.com's målingsværktøj. Jeg har målt på tre af mine sider, din side, selve GTMetrix.com og Google.

PageSpeed Score YSLow Score Fully Load Time Total Page Size Requests
Character Percent Character Percent
Computernoerden.dk B 88 Character 73 4.9s 1,15MB 101
kairosplanner.com F 44 B 91 3,5s 5,85MB 43
timeleft.dk B 86 B 82 3,7s 1,82MB 40
youjobr.com D 60 B 80 8.0s 4,20MB 60
google.com A 93 A 95 3.5s 660KB 39
gtmetrix.com A 99 A 90 1,1s 685KB 17

Du kan se at Google og GTMetrix scorer ret højt. De to sider jeg ejer og som kører på WordPress (timeleft.dk og computernoerden.dk) scorer lidt lavere. Min selvbyg-hjemmeside, kairosplanner.com er LANGT fra hurtig, Og som Mickey skriver er din side heller ikke særlig hurtig.

Albert

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)