Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal twist - hvordan er man stillet som sælger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogle af jer, der ved hvordan man er stillet som sælger på PayPal?

Vi har haft en udenlandsk kunde, der har handlet nogle møbler på os via PayPal-betaling.

3 uger efter varen var modtaget lavede køber en indsigelse, og skrev, at han ikke havde foretaget omhandlende køb. Beløbet er nu trukket tilbage - og sat i bero.

Er man prisgivet som sælger i sådan en situation? Køber er i udlandet, så at kontakte politiet er jo ligegyldigt.

Mvh.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

har du sendt til den adresse, som var angivet i PayPal?

Er hans konto blevet hacket, eller kreditkort?

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er sendt til den adresse som er angivet af køber.

Køberen har ikke kontaktet os efterfølgende - men PayPal, der skriver, at køberen har gjort indsigelse, idet han ikke kan vedkende sig købet.

Altså på samme måde som i DK, hvis man laver indsigelse i banken. 

Mvh

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge mine spørgsmål forblev ubesvarede.

Tilmeldt 20. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kreditkortets ejermand har sagt at han ikke har foretaget købet, så er der ikke så meget at gøre. En svindler har misbrugt en 3. persons kreditkort. I taber den chargeback, og I skal selv æde tabet. Den må I tage på egne skuldre og fremadrettet være lidt mere skeptiske. Jeg ville i hvert fald spørge mig selv hvorfor en udenlandsk kunde ville handle på min webshop, hvis min webshop hed roomformore.dk, og jeg ikke havde brugt en eneste annoncekrone i udlandet.

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi handler meget med udlandet - dansk design er populært. Så nej, vi bliver som udgangspunkt ikke mistænkelige, når en fra udlandet handler hos os.

Resultatet kom i øvrigt i dag, og vi blev dækket af "PayPal sælgerbeskyttelse". Så det var jo rigtig dejlig. 

Mvh.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)