Hej Amino''er Jeg søger en Dreamweaver ekspert, der kan gennemgå min website for fejl evt. lave nogle templates helt fra bunden. Jeg skal være sikker på, at den er BROWSER sikker, både på browsertyper og på indstillinger på browserne.
Jeg har selv lavet den, www.kortsagtdesign, som den første og eneste website nogensinde - med alle de fejl og mangler det medfører. Mit firma kører her de første år på "UDGIFTER=0" tanken, så jeg betaler selvfølgelig for at få den gennemgået, men jeg skal selv kunne vedligeholde og fortsætte med at udbygge den, så den skal rettes til i Dreamweaver.
Er der nogen der vil give et bud på det??
Mange lørdags hilsner
Lene Vinther |
Pris på tjek og rettelser på website
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Hvis du selv vil vedligeholde den i dreamweaver, skal vi så ikke bare kommentere her ? Så kan du bruge de kommentarer det giver. Min første kritik er af ikke_konstruktiv art, for det er bare at dit link ikke virker, men så skrev jeg .dk istedet for .com, så var den der. Så varierer størrelsen på billedet, under menu punktet invitationer, når der skiftes mellem bryllup og barnedåb. Bare en detalje, ellers godt arbejde. Har kun set siden i Firefox, men checker den senere på en anden maskine med Iexplorer. Henning Buddig |
Jeg har lige prøvet den på Iexplorer også, der kørte den fint, ja selv på min pocket PC via mobilen. ![]() Der så den lidt anderledes ud, men det er vist naturligt ![]() Henning Buddig |
Din hjemmeside ser lidt bedre ud i Internet Explorer (IE) end i Firefox. Forsiden (eller rettere boksen med scroll-baren) er ikke god i Firefox. Generelt er scroll-barene pænere (mere diskrete) i IE end i Firefox. Hvis vi kan bytte tjenester, kan jeg da godt prøve at kigge på det. Send mig en mail hvis det har interesse. |
Først tak for ordene Men nu er der så lige en der har gjort mig opmærksom på, at der er noget der hedder CSS - fantastisk opfindelse Ja, jeg har problemer med mine scrollbarer - ikke mindst i Safari, som jeg selv ser igennem. Jeg vender lige tilbage. Venlig hilsen Lene www.kortsagtdesign.dk |
Din forside indeholder f.eks. 20 fejl/mangler, der meget nemt kan udbedres: http://validator.w3.org/check?uri=www.kortsagtdesign.dk |
Ejer, Contimist. Konverteringsoptimering og webanalyse.
Måske jeg skulle til også at lave websider... Lene http://www.kortsagtdesign.dk |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)