Hej Aminoer, Jeg kontaktede et firma for at høre, hvad det ville koste at få konverteret mit logo, der lå i powerpoint til et format, som jeg kunne få trykt visitkort, foldere osv. efter. Firmaet svarede tilbage, at jeg skulle sende filen, så ville de give mig et bud. Som sagt så gjort... Dagen efter modtog jeg en mail, hvori mit logo nu var i et brugbart format, og jeg takkede mange gange for den fine service og deres hurtige tilbagevenden. MEN, i dag modtog jeg så en faktura på en times arbejde - rentegning af logo... og jeg spørger så - Kan det være rigtigt? Jeg fik jo aldrig noget tilbud, og har dermed heller ikke accepteret prisen... Men helt ærligt, hvordan står jeg - og hvad ville i gøre i sådan et tilfælde? Jeg ser frem til at høre fra jer... på forhånd tak. Hilsen Adsbøl
Jeg er nok naiv, for jeg tænkte, at det nok havde taget så kort tid, at de ikke ville fakturere mig - og i stedet satse på, at jeg ville bestille mine tryksager og evt. hjemmeside hos dem. |
Hej
Jeg håber du har gemt de mails du har sendt til dem.
For så kan du jo bevise over for dem at det er dem der har gjort en fejl.
Hvis det var mig (og arbejdet var tilfredsstillende) ville jeg sende dem et brev med dine mails, så de kan se at det er dem der har begået en fejl.
Samtidigt kan du så skrive at du gerne vil betale noget af prisen for arbejdet.
Så burde alle være glade.
Glem advokater o.li. det er et tidsspilde. Så hellere være diplomatisk.
God weekend!