Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse og porto ...?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmelevering af varer?

Vore kunder er i segmentet +50 og det er vort indtryk at de foretrækker hjemmelevering. I vores webshop tilbyder vi gratis levering ved ordrer over 100 kroner. Nå ja, nogle gange giver det overskud og andre gange giver det underskud, men det lever vi med, da webshoppen ikke er afgørende for vores eksistens, men alligevel ... Det vigtigste for os er at yde den bedst mulige service og her er vi kommet i tvivl om hvorvidt PostNord er den bedste løsning. Nå ja, vi tilbyder at kunderne kan tilkøbe Quickbrev for 20 kroner og det er der da en del der benytter sig af, men dag-til-dag-levering er der som oftest ikke tale om. To eller flere dage er meget almindeligt, selv med Quickbrev, selv om vi ikke får mange klager.

Jeg bestilte forleden privat en DVD-film fra Gucca (https://www.gucca.dk). Varen kom dagen efter med DAO365 i postkassen; en privatperson i en privat bil kl. 07:30 om morgenen. Det er dét vi gerne vil have!!!

Vi vil gerne finde et alternativ til PostNord, men det skal være nemt at administrere og vores mand på lageret vil altså ikke løbe rundt til flere pakkeshops sidst på eftermiddagen. Det skal enten være med afhentning på vores adresse, eller aflevering i EEN pakkeshop!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fjollerik

Fjollerik:
Varen kom dagen efter med DAO365 i postkassen; en privatperson i en privat bil kl. 07:30 om morgenen. Det er dét vi gerne vil have!!!

Jeg er ikke helt med på hvad det er du spørger efter, men hvis du gerne vil have servicen fra DAO, så er det bare at kontakte dem https://www.dao.as jeg er overbevist om at de gerne vil have flere kunder :-)

/Brian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)