Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger inspiration til at finde et sted hvor man kan sælge et meget stort parti Type 2R mundbind

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et meget stort antal Type 2R mundbind til salg

Nogle forslag til hvor jeg kan sælge dem? Jeg er kun interesseret i at sælge meget store partier af gangen. Dvs. 100.000 stk og derover

Pft for alle forslag

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad garanti har du for at de lever op til gældende standarder for kvalitet?

Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

De er CE mærkede og godkendte af Lægemiddelsstyrelsen. De er desuden blevet testet og verificeret til at overholde EN 14683:2019 standarden af et uafhængigt laboratorium.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
CE mærkning er ingen garanti I sig selv. Så længe der er tale om et seriøst og akkrediteret laboratorium, burde det være godt nok.
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer nok ikke ind i sundhedssektoren, der sikkert har deres faste leverandører. Men steder, hvor man har mange forretningssteder eller medlemmer/aftagere: Færgeselskaber, busselskaber, foreningen af bedemænd, Horesta, etc.

Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birte,

Det synes jeg faktisk er nogle rigtige gode forslag. 1000 tak :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er din pris konkurancedygtigt kunne du prøve foodservice grosister som f.eks Inco, AB catering, BC catering ... osv.  Da bare og restauranter skal bruge mundbind.

Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - ja, jeg vil mene jeg har en konkurrencedygtig pris, men jeg er lidt bange for om de er interessede i at aftage i den kvantitet, dvs. 100.000 + jeg helst ser

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah det finder du jo kun ud af ved at tale med dem ;-) 

Umiddelbart tror jeg nu ikke det kvantum er specielt afskrækkende, Husk på at de jo normalt køber vare hjem i pallevis.  Hvor stk. har du på en palle ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

mik0612:

Tak - ja, jeg vil mene jeg har en konkurrencedygtig pris, men jeg er lidt bange for om de er interessede i at aftage i den kvantitet, dvs. 100.000 + jeg helst ser

Du kan vel heller ikke forvente, at firmaer bare køber minimum 100.000 stk, det begrænser antallet af potentielle kunder markant. 

Så kunne du jo sælge i mindre portioner mod en lidt højere pris, som alle andre gør. 

Men ellers er der også Normal, Matas, Coop og Salling Group, om end det nok kræver rigtig gode priser, før disse har en interesse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)