Der skulle tilfældigvis ikke være nogen af jer der kender til en godt reklamestyringssystem, hvor man til at starte med blot opretter en kanal og sætter en html/php kode et sted på ens hjemmeside og derefter fra administrationssystemet bestemmer hvilke reklamer der må blive vist på den valgte kanal? Jeg synes jeg har søgt en del, men har kun fundet OpenX (Tidligere OpenAds), som vi ikke kan bruge, da det er for stort og indvilket. Dem der annoncere skal ikke have login, det er kun folkene bag siden der skal kunne ændre reklamer osv.
Så snart man lige kommer i gang med OpenX er det et fantastisk system, både gennemført og faktisk også enkelt.
Også selvom de virksomheder der raklamere på siden ikke skal have login er system et godt valg. Tag og sæt dig ned med en kop te og prøv dig frem, det er det hele værd :D
Jeg synes bare, at det virker som om det kun henvender sig til
sider hvor man har annoncøre, som selv skifter reklamerne. Det bliver
hurtigt for uoverskueligt, men måske har jeg bare ikke brugt nok tid på
det endnu. Findes der eventuelt begynder guides og der skulle
tilfældigvis ikke være et plugin til dansk, som jeg har overset?
Hvis jeg forstår dig korrekt, Dennis - så kunne AdService være et bud. Det er særdeles overskueligt, men du kan kun vælge "deres" udbudte annoncer. Tjek dem her: http://www.adservice.dk/