Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis php reklamestyringssystem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der skulle tilfældigvis ikke være nogen af jer der kender til en godt reklamestyringssystem, hvor man til at starte med blot opretter en kanal og sætter en html/php kode et sted på ens hjemmeside og derefter fra administrationssystemet bestemmer hvilke reklamer der må blive vist på den valgte kanal? Jeg synes jeg har søgt en del, men har kun fundet OpenX (Tidligere OpenAds), som vi ikke kan bruge, da det er for stort og indvilket. Dem der annoncere skal ikke have login, det er kun folkene bag siden der skal kunne ændre reklamer osv. 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:48

Så snart man lige kommer i gang med OpenX er det et fantastisk system, både gennemført og faktisk også enkelt. 

Også selvom de virksomheder der raklamere på siden ikke skal have login er system et godt valg. Tag og sæt dig ned med en kop te og prøv dig frem, det er det hele værd :D

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:25

Jeg vil heltsikkert forslå dig at bruge Openads.

Det er virkelig enkelt. 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:01

Jordz:

Jeg vil heltsikkert forslå dig at bruge Openads.

Det er virkelig enkelt. 

OpenAds er desværre blevet opdøbt til OpenX, spørg ikke hvorfor det virker pænt dumt

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33

Jeg synes bare, at det virker som om det kun henvender sig til sider hvor man har annoncøre, som selv skifter reklamerne. Det bliver hurtigt for uoverskueligt, men måske har jeg bare ikke brugt nok tid på det endnu. Findes der eventuelt begynder guides og der skulle tilfældigvis ikke være et plugin til dansk, som jeg har overset?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:45

Jeg har ikke lige kigget efter en dansk version.

Mulighederne for at annincørene selv kan skifte banner osv er der, men det er slet ikke noget man behøver at aktivere. 

Du burde kunne komme godt igang her: http://www.openx.org/docs/2.4/adminguide det er der jeg startede dengang det hed OpenAds

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:01

Hvis jeg forstår dig korrekt, Dennis - så kunne AdService være et bud. Det er særdeles overskueligt, men du kan kun vælge "deres" udbudte annoncer. Tjek dem her:  http://www.adservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:46

Fandt du en løsning?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Jeg har ikke lige prøvet OpenX (igen) endnu. Jeg regner med at sætte mig ned i weekenden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)