Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg kunne godt bruge noget feedback på min hjemmeside

letweb.dk

Tak hvis du gider at bruge din tid på at tage et kig på min side.

Mvh,
Jeppe

Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver på hjemmesiden “Vi”, men den besøgende møder ikke medarbejderne. Vær nu reel og og skriv “jeg” eller dir firmanavn. Du har ikke nogen ansatte!

I referencer har du kun 1 eksempel på en hjemmeside. Din egen side tæller altså ikke som en reference..... hvis du har 7 års erfaring, så har du sikkert mange flere hjemmesider du kan bruge som eksempler...

Der er en del stavefejl rundt omkring. Den kedelige side at lave “salg og leveringsbetingelser virker ikke”.

Alt i alt, så skal du virkelig gå din hjemmeside i dybden. Med “masser af erfaring“, så er det ikke et tilfredsstillende resultat” du er kommet frem til. Især ikke når du vil lave hjemmesider for andre.

Vær reel, og lad være med at gør udtryk for du her flere ansatte. Kom over i kommunikationen ala:

”jeg er en ung mand på 20 år, som ikke har meget erfaring og mange kunder på CVet. Derfor kan jeg også lave din hjemmeside til meget skarpe priser etc”

Brug det som en Force at du er 20 år og ingen erfaring har.


Du skal jo snart ud og stemme dørklokker ift. at få nogle kunder. Det er altså ikke særlig fedt at sidde der og lade som om man er top professionel, når personen du kommer til at sidde overfor måske er meget mere erfaren og klog person indenfor området end du selv er.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)