Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der ved om Adwords kan betale sig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har af flere omgange forsøgt os med Google Adwords og desværre hidtil uden held. Vi ender desværre med at det altid er alt for dyrt pr ny kunde vi får ind.

Så mit spørgsmål er følgende

Er der nogle i kan anbefale herinde som også kender til den branche vi arbejder med. Det er hjemmesideløsninger til private og små firmaer hvor de selv laver deres hjemmeside med vores CMS system.

Hvis der er nogle der kender branchen og måske ved noget om hvad vi skal forvente af pris pr kunde, men måske også har erfaring med optimering af flowet fra besøgende til kunde.

Ser frem til at høre om der er nogle der kan hjælpe :)

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af CMS systemer allerede og tænker at konkurrencen er hård, men at I skal have fat i dem tidligt, når man først har valgt et system så skal der virkelig gode grunde til at vælge et andet.

Når man køber domæne/webhotel/plads så har de haer steder som regel en løsning hvor du med få klik kan vælge imellem nogle af de mest kendte CMS systemer og få installeret. Måske I skal fange dem før der. 

Jeg ved godt at det ikke var svar på spm om adwords ROI.

 

   

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt basalt så er AdWords hamrende dyrt hvis du sælger i et massemarked, og jeg vil tro det er svært for et lille firma at få glæde af at bruge AdWords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)