Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af køb af barista kaffemaskine

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har lejet mig ind i et lokale der før har fungeret som café. Jeg har ikke overtaget nogle af tidligere ejer ting, og er nu igang med at erhverve mig lidt forskelligt. Jeg kommer til at bruge lokalet til at lave mine bestillingskager i (torsdag og fredag, mens jer er sygeplejerske mandag-onsdag), så jeg ikke skal stå hjemme i mit eget køkken mere. Der er ikke plads mere, og jeg har for mange bestillinger :) Men så har jeg tænkt, at når jeg alligevel er i lokalet torsdag og fredag, vil jeg holde åbent og sælge kaffe to go. Både for meromsætningens skyld, men også for at komme i kontakt med potentielle kunder. Og så er mit spørgsmål: hvilken kaffemaskine skal jeg vælge Den tidligere ejer ville sælge mig deres brugte barista espresso maskine til 25k, det blev et pænt nej tak. Det er simpelthen for meget til mit behov.

Jeg har kig på den espresso maskine der hedder "Sage Barista Express espressomaskine BES875UK (stål)". Den kan fåes til 6000 kroner i Elgiganten.

Men jeg har også haft kigget på den der hedder "Sage the Bambino Plus SES500BSS espressomaskine" til 2000,- også fra Elgiganten.

Lokalet ligger på Godthåbsvej på Frederiksberg. Og der er flere beboere der har været og spørge om jeg kommer til at sælge kaffe - de hungrer efter deres kaffefix ;) Så jeg tænker egentlig at der er rig mulighed for at få solgt noget, men jeg har ingen erfaringer med kaffemaskiner what so ever. Er der mon nogen der kan forklare mig, om den ene er lige så god som den anden til mit behov, eller om det er bedre at bruge de 4000 ekstra på fx den jeg har fundet til 6000? Sådan at jeg ikke starter med den til 2000 og så efter et par måneder alligevel skal skifte den ud, fordi den skal have service for ofte, brænder sammen pga overforbrug eller hvad ved jeg.

Måske er der også nogle der sidder derude og kender til en helt tredje maskine, som bare lige er til mine behov?

Hjælp en totalt newb :)
Tilmeldt 20. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Kan varmt anbefale at hive fat i Freehand Coffee Company.

De har et stort udvalg af maskiner, og står gerne for service m.m.

Håber det kan bruges :)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)