Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville din virksomheden ansætte en med min profil?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere, selvstændige samt HR medarbejdere :)

Jeg læser PT. Til bygningskonstruktør, men har i løbet af uddannelsen fundet ud af, at mit egentlige kald omhandler IT og udviklingen heraf. 

Jeg har derfor valgt at ville tage en kandidat på IT-universitetet I form af en kandidat i Digital innovation and management, men jeg er i tvivl om jeg ville komme i betragtning til jobs, grundet min alternative bachelor.

ville I ansætte en med en byggeteknisk bachelor, som havde en overbygning i IT, til at så for it-udviklingen i jeres firma? 

TL;DR: 

hvor stor betydning har en bacheloruddannelse for job, når man bygger en kandidat oven på? (Vil det så kun være kandidaten der tæller?) 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du retter din IT uddannelse på innovation indenfor the byggetekniske så kan jeg ikke se andet end det er en fordel. Det mange glemmer er at forskellen på den der får jobbet og den der bliver #2 ikke er kæmpe stor, og ofte er en vurdering af for og imod. 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er DYGTIG til at udvikle, så er din teoretiske baggrund mindre relevant. Hvis du er mere gennemsnitlig, så er det mere relevant. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)