du laver årsrapport - i det jeg dermed går ud fra det er et selskab. På basis af den - med skattereguleringer som der let kan være - logger du på skat og går i punktet selskabsselvangivelse og udfylder denne
Så får du opkrævning når skatten er klar
Egentlig kunne det lyde som om, du er lidt på bar bund i at drive selskab - overvej letlæst ebog eller paperback om ApS og IVS https://jh-e-books.blogspot.com/2019/09/aps-anden-udgave-sept-2019.html
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak for det hurtige svar - skal det gøres inden eller efter jeg har indberettet min årsrapport? og vil SKAT have registeret hvis jeg havde underskud det forrige regnskabsår så jeg skal betale mindre skat?
Generelt efter - men det er ikke lovmæssigt bestemt - tidl skulle man registrere underskud i underskudsregister men nu bør det være med automatisk men du har det jo også med i din årsrapport hvor du udregner årets skat - som jo netop kan have fradrag for tidl års underskud vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER