Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vækst i min virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg har en virksomhed, som desværre er hårdt ramt i denne coronatid. Jeg søger derfor gode råd og hjælp til salg, og hvordan jeg kan holde liv i min virksomhed og ikke komme i alt for meget gæld...
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ak Camilla,

Du bør nok skrive lidt om din virksomhed, dine produkter/tjenester, dine kunder, dine nuværense salgskanaler osv. osv. hvis nogen skal have en jordisk

mulighed for at hjælpe dig.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Kan du eventuelt uddybe lidt mere omkring hvad du sælger på den måde så kan vi bedre hjælpe dig med hvad der vil give god mening at gøre for at du ikke får en alt for stor gæld! :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46437
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvad - så kan du nu får svar og personlig beskedder med mange former for tilbud. Tag dem et for et og sæt dig ind i, om de fordrer, at du betaler et eller andet fra start - abonnement eller anden fast udgift - så KAN betyder yderligere vanskeligheder for dig, i en sårbar situation.

Helst havde jeg set, at du i dit netværk (venner og familie) kunne have en "voksen" som havde lidt erhvervserfaring og kunne se på din situation. Skal du betale for en menter, revisor eller andet - så sæt dig i alle fald godt ind i, hvad det er dit tilbud giver dig.

Du kunne overveje at starte med en god forretningsplan selv (eller forbedret og realistisk i forhold til din nuværende) - Hvor er jeg - hvor vil jeg hen, hvordan vil jeg komme derhen og hvornår forventer jeg at ankomme der. Ud fra det så laves et budget - hvad kan det så betyde for mine indtægter og udgifter - og likviditeten http://johnhannover.blogspot.dk/2014/10/forretningsplan-og-budget.html 
Allerede der var det godt, hvis du kunne sidde med en der følte noget fortrolighed til

Hårdt ramt coronamæssigt, burde måske være noget der er ved at gå over, med mindre du er i ret specielle brancher, hotel/restaurant/rejse/diskotek mm - Mere salg får man ofte i mange brancher - behandlere f.eks - ved at man får kunderne tilfredse, og får dem til at gå ud og anbefale det man tilbyder, til så mange som muligt i deres bekendskabskreds.
Det kan kombineres med loyalitetsprogram, feks klippekort med hver 5 gang gratis

God vind med det i alle fald

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt for ALLE virksomheder, uanset om der er Corona eller ej:
Start med at finde ud af, hvorfor du har din virksomhed. Kan du finde potentielle kunder, der AF SAMME GRUND synes det er fedt, det du laver/sælger/lejer ud/fortæller om, så henvend dig til dem, og ikke til andre.

Fx: Hvis du sælger børnelegetøj som er lavet af genbrugsplast, så find folk der afskyr konventionel plast og har børn. Henvend dig til dem, og fortæl dem hvorfor du laver dit legetøj. Hvis dine produkter også er lidt dyrere end konventionel legetøj, så skal du nok også regne med at du nok primært skal kontakte folk der har en god indtægt. Lad være med at promovere dine produkter på et plejehjem, selvom der nok skal være en enkel person der der køber legetøj og synes at genbrugsplast er fedt.

Men som der også blev sagt før: fortæl hvad du laver, så kan vi være lidt mere konkret.

Albert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)