Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
HEJ
Jeg tænker på starte en dropshipping webshop på Shopify. Jeg har tænkt mig at købe varer fra Aliexpress og sælge dem videre, primært i Asien.
Jeg ville lige hører angående lovgivning i DK, ville det være muligt?

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping fra asiatiske lande bliver tit bragt op på siden. Der er en del gode svar fra nogen ret skarpe hoveder i forhold til lovgivningen.

1. Hvis du importerer en vare til europa, så har du ansvaret for den. Dvs. laver produktet en skade på et barn som skyldes produktet, så hænger du på erstatningen.

2. Dit produkts pris skal holdes under post DK's importgebyr grænse på 80kr, ellers får dine kunder et gebyr med produktet hver gang de bestiller fra din side.

Alt i alt, det fungerer ikke optimalt. Vælg en europæisk leverandør i stedet, hvis du absolut vil lave dropshipping.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår dit indlæg så vil du dropshippe i Fjernøsten fra et dansk firma.

Held og lykke med det og hold os opdateret om hvordan det går.

Tilmeldt 15. Aug 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, nemlig ikke fra et dansk firma.
Det vil foregår således:
Jeg får en kunde fra feks Indien, hvor jeg så køber det fra Aliexpress, og så sender den direkte videre til kunden.
Tilmeldt 15. Aug 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville slet ikke importere til DK
Det vil foregår således:
Jeg får en kunde fra feks Indien, hvor jeg så køber det fra Aliexpress, og så sender den direkte videre til kunden.
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vel stadig have et firma?

Jeg kan iøvrigt godt fortælle dig, at det er de færreste indere som er dumme nok til at købe fra din side, når de kan få det billigere selv ved at købe over AliExpress eller Amazon.in

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt lade sig gøre. Men jeg vil undersøge hvor lang tid levering tager. Lang leveringstid = sure/utilfredse kunder. Såfremt leveringstiden er ok, ser jeg ingen begrænsning for dette. Du nok skal lave en aftale med leverandøren at de ikke skal vedlægge en faktura hvor der står aliexpress og så det beløb du har købt varen for!

Det er lovligt i dk, du skal huske at blive momsregistreret når du sælger for mere end 50.000 pr. år og betale skat af din fortjeneste.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)