Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkasso og aps?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ejer et aps, og vil høre om hvis jeg privat kommer i inkasso, om det kan have nogen indflydelse? Diskutere lige nu med et firma om en regning, der nok ender i inkasso. Er det noget der kan have nogen indflydelse på det APS jeg ejer, hvs jeg ryger i inkasso privat?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke ved inkasso umiddelbart - men hvis kravet bekræftes, så kan den der har kravet, jo gøre udlæg i dine aktiver og herunder i anparterne i dit ApS som jo er din ejendom helt som dit TV osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke ved inkasso umiddelbart - men hvis kravet bekræftes, så kan den der har kravet, jo gøre udlæg i dine aktiver og herunder i anparterne i dit ApS som jo er din ejendom helt som dit TV osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

UnScope:
Er det noget der kan have nogen indflydelse på det APS jeg ejer, hvs jeg ryger i inkasso privat?

Du kan også se på hvem, der kommer til at køre sagen. Der er nævnt, af Carl Henrik Rørbeck, flere firmaer der har deres egne regler og love.
De kender ikke til forbrugerombudsmandens krav om breve, der ligger tilgængelig for alle. De danske domstole lefler for disse og da de de ikke har advokater, men jurister, kan der ikke klages til Advokatsamfundet. Men dog til Rigspolitiet.

Og ender den i inkasso, så lad være med at bruge firmaets interne kommunikationssystem, så forsvinder ALT og selvom du anmoder om en kvittering, så får du den ikke. HUSK DET. For din egen skyld og som bevis.

Du kan på Youtube se flere klip med Carl Henrik Rørbeck og høre hans mening om det danske retssystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)