Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træk moms fra før jeg oprettede cvr?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Broager
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i slutningen af maj fået mit CVR nummer med henblik på at drive en skønhedsklinik. Før jeg fik mit CVR nummer har jeg taget 2 forskellige kurser, så jeg havde et certifikat på at måtte lave de gældende behandler som jeg tilbyder i klinikken.

Da jeg sidder og skal indgive til skat sådan lige om lidt, vil jeg spørge hvorvidt jeg må lovmæssigt inkludere disse to kurser i mit regnskab, selvom jeg ikke havde mit CVR nummer på daværende tidspunkt.

Tak for hjælpen!

KH Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart har det ikke at gøre med regel om moms eller udgift fra før stiftelse men med ny viden som ny uddannelse/certifikat. Det er der slet ikke fradrag for (lige som en elektriker ikke kan trække installatør uddannelse fra for at kunne åbne shop) I det hele taget, når de er taget inden start som ny viden for at få de certifikater der skal til for at åbne, vil jeg klart mene, der slet ikke er fradrag, hverken for udgift eller moms https://johnhannover.blogspot.com/2019/06/fradrag-for-uddannelse.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Broager
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John! 

Kan se du har mange spændende indlæg på din blog. Det vil jeg nærstuderer. Igen tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)