Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping i Danmark eller rulleskøjte online kursus

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom faktisk lige til at tænke på en til ting

Hvad nu hvis jeg en dag gerne vil lukke min hjemmeside. Dem der har købt programmet skal vel stadig have adgang til deres program.

Men jeg har jo selvfølgelig ikke lyst til stadig at skulle betale for domæne osv. (jeg laver min hjemmeside på Wix hvor man skal betale hver måned for at sælge online, domæne osv.)

Så er det muligt at gøre sådan at dem der har købt adgang stadig har adgang til programmet uden at jeg betaler for noget?

Jeg har allerede kontaket Wix, men der kan gå rigtig lang tid inden de svarer

Det er selvfølgelig ikke sikkert at det er noget du kan svare på, men tænkte lige at jeg kunne spørge :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan være heldig at finde gratis hosting. Men er det program noget der ligger online eller hvordan vil du gøre det?

Tilmeldt 29. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels

Ja mit program kommer til at foregå online. Jeg kommer til at optage nogle videoer af mig selv der viser hvad de skal gøre for at kunne lære det og det.

I forhold til gratis hosting. Er det noget der er en stor chance for at finde?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du have fat i noget hosting til videoer og hvis du gør det på abonnement så er det nok noget video hosting bag login.

Normal hosting af hjemmeside kan du få hos https://www.simply.com/dk/ til under 20 kr pr måned.

Hvis du allerede nu sidder og tænker over at du måske ikke vil fortsætte med det så drop det med at starte det. Evt. kan du lave instruktionsvideoer og lægge dem på youtube istedet til du får noget mere erfaring.

Tilmeldt 29. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige nu har jeg ikke lyst til at droppe det overhovedet.

Problemet er nok bare at jeg skal på efterskole om et år, så der vil jeg ikke have nogle sikker indtægt, da jeg arbejder lige nu

Så måske er det en bedre ide at vente til efter efterskole?

Hvad siger du?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav dine videoer og læg dem på youtube og se hvad folk siger. Så kan du øve dig på den måde

Tilmeldt 29. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, mange tak for hjælpen :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at se det fra en anden vinkel. 

Istedet for at skabe et kursus hvor man skal betale for at se dine videoer, hvorfor så ikke bare lægge dem på YouTube og opbygge en god, stor kanal først?

Når du har en værdifuld kanal, kan du evt. begynde at søge sponsorer, anmelde udstyr, lave partnerskaber med butikker, producenter og lign, og så måske stille og roligt begynde at sælge udstyr eller tjene ad andre veje på kanalen. Det kan måske være at du kan begynde at sælge kurser når kanalen er populær nok.

Min umiddelbare tanke er, at der er så mange videoer gratis på YouTube og andre sociale medier, at det vil være meget svært at få folk til at betale for dine videoer, især så længe du er ukendt. 

En af mine tidligere kolleger går helt vildt meget op i elløbehjul, og han driver en succesfuld kanal, nogle af hans videoer har over 250.000 views, og han har partnerskaber med flere virksomheder. 

Tilmeldt 29. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

Det lyder faktisk som en rigitg god ide!

tusind tak for hjælpen :)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 9. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Wood To You Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Jeg har haft stor success med at anvende en dropshipping løsning på min webshop. Især i startup fasen er det et plus, da du ikke skal investere i et stort varelager. Så hvis det er noget, du ønsker at prøve af, så skal du bare gøre det, da der ikke er de store omkostninger ved det og derfor ikke så meget at miste, hvis det skulle gå i vasken. :-)

Mvh.

Jonas

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)