Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften.

Jeg har et enkelt spørgsmål ang. hjemmeside.

Jeg har nedenstående hjemmeside, men jeg har lagt mærke til andre hjemmesider, hvis man skriver æ, ø eller å i adresselinjen retter den sig automatisk ind til ae, ø og aa osv.

Som i kan se, indeholder min hjemmeside ae, men når jeg skriver klhaveoganlæg.dk, så retter den ikke automatisk ind, men skriver bare at der ikke kunne oprettes forbindelse til websitet.

Ved i, hvordan man får det til at rette automatisk ind, hvis man nu kommer til at bruge æ i stedet for ae?

www.klhaveoganlaeg.dk

På forhånd mange tak og god aften.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina

Domænet klhaveoganlæg.dk er ledigt. Så det skal du starte med at registrere.
Registrer det hos One.com, hvor du i forvejen har registreret klhaveoganlaeg.dk.
Opret herefter en webforward fra klhaveoganlæg.dk til klhaveoganlaeg.dk.

One.com har en vejledning i opsætning af webforward her: https://help.one.com/hc/da/articles/360000855238-Hvordan-opretter-jeg-en-Web-forward-

Når det er sat op, vil besøgende på klhaveoganlæg.dk automatisk blive videresendt til klhaveoganlaeg.dk.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blot et gæt, men jeg vil tro at dem der ejer sitet også ejer et andet domæne med den 'forkerte' addresse. Så når nogen taster en forkert url ind, så redirecter den til den rigtige site. F.eks hvis du taster "børsen", så bliver du redirectet til "borsen" med det samme, fordi der er blevet sat en regel op af ejeren om at den skal redirecte til det site de vil have brugerne til at gå ind på, dvs borsen.

Så, med andre ord, hvis du vil have din trafik omdirigeret til klhaveoganlaeg kan du jo overveje at undersøge om du kan købe klhaveoganlæg og når nogen har tastet den addresse ind, så bliver de sendt videre til klhaveoganlaeg

Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din hjælp! Big Smile

Det vil jeg prøve! :)

Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mik0612:

Det er blot et gæt, men jeg vil tro at dem der ejer sitet også ejer et andet domæne med den 'forkerte' addresse. Så når nogen taster en forkert url ind, så redirecter den til den rigtige site. F.eks hvis du taster "børsen", så bliver du redirectet til "borsen" med det samme, fordi der er blevet sat en regel op af ejeren om at den skal redirecte til det site de vil have brugerne til at gå ind på, dvs borsen.

Så, med andre ord, hvis du vil have din trafik omdirigeret til klhaveoganlaeg kan du jo overveje at undersøge om du kan købe klhaveoganlæg og når nogen har tastet den addresse ind, så bliver de sendt videre til klhaveoganlaeg

Ja det giver egentlig god mening det du skriver :) 

Mange tak for din hjælp! :)

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du det til at virke, Christina?

Det ser pt. ud til at klhaveoganlæg(.dk) ikke er koblet sammen med klhaveoganlaeg.dk...

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)

Fra Klovborg
Tilmeldt 20. May 20
Indlæg ialt: 11
Fra  KL Have & Anlæg Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

businessNEWS.dk:

Fik du det til at virke, Christina?

Det ser pt. ud til at klhaveoganlæg(.dk) ikke er koblet sammen med klhaveoganlaeg.dk...

/businessNEWS

Det skulle jeg mene jeg gjorde, når jeg skriver klhaveoganlæg.dk så omdirigere den til klhaveoganlaeg.dk i hvert fald :)

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Et lille ekstra fif, vil være at få opsat facebook pixel.

Håber du har fået styr på det andet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)