Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle sammen,

Vi vil gerne dele vores ide om en hjemmeside JobBaze.com, som kan hjælpe jer med at finde en lokal hjælper, service, leje lokaler eller værktøj på timebasis, finde workshops, online konsultation, masterklasses eller bestille en vare efter eget design eller et billede, som i har fundet på nettet. Vi bygger et GRATIS netværk for workshops og lokale tjenester, hvor man kan blive fundet efter sin placering og branche. Det bliver mere effektivt end Linkedin og nemt som Airbnb.

Du kan bruge platformen som en hjemmeside, hvor du kan få reservationer og henvendelser fra kunder gratis og modtage betalinger direkte udenfor platformen. 

Det vil gøre processen nemmere og hjælpe både enkelte personer og de små workshops, som mangler både tid og netværk.

For eksempel, vil det være nemt at få en negletekniker hjem, når du har tid. Og hun har brug for en lokal blogger, som kan fortælle om hende. Bloggeren har brug for en foto- eller videodesigner. En anden person har brug for en, som kan fikse skabet, og han har brug for et værktøj, som kan lejes i nærheden. Til gengæld, kan nogen bruge hans værksted, imens han er af sted. Holder du en fest – kan du booke alt fra catering til vinsmagning her. Og nogen, der har en stor gård, kan leje den ud som festlokaler i weekender.

Vi kan bruge vores tid og skills mere effektivt, når man anvender vores platform.

Hvad synes i om ideen og hjemmesiden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et virkeligt fedt koncept og website. Sådan! Håber det bedste for jeres projekt og at I får en masse brugere. Det er jo super sejt tænkt, at man kan lave en slags krydsbookning af opgaver.
Jeg synes dog det er lidt svært at finde forskellen på hvad de udbyder og så hvad de ønsker under "Open listings". Det kunne måske være 2 forskellige rækker?.
På forsiden kunne man også gøre lidt mere ud af præsentere nogen udbudte opgaver og så ville jeg nok flytte eller kopiere søgefunktionen ned på midten af siden over kortet, den er lidt skjult.

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Mange TAK for dit feedback, det betyder meget for os! Du har ret, det skal justeres på, især mht navigation på hjemmesiden. Du er nemlig "den skarpe læser", som vi har så meget brug for Yes 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé og hjemmesiden er også ganske fin. Jeg er dog ikke helt vild med den turkise farve. Har I overvejet en mere grønlig farve, evt. orange eller en klar blå?

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Det må kigges på, tak for det, Vekrtopol! Har du en ide om hvor man kan finde kunstmalere Computer? Vi har nemlig brug for flere freelancere Geeked

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha... kunstmalere! Den er svær. De går meget sjældent op i SEO, og er derfor svære at finde på Google, så nej - desværre ikke.

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt lide ideen, men jeg synes at det engelsk der er skrevet kunne forbedres en smule. Det kunne kanske betale sig at investere i en tekstforfatter(jeg er tekstforfatter :-) ) til at få den engelske tekst til at fremstå lidt mere naturlig. Jeg har tilladt mig at redigere teksten lidt for at gøre det mere klart hvad jeg mener.

Her er et eksempel før og efter:

Før:

Once you get an offer, get a close dialog to be sure, that you understand each other. You can make a call, get a Skype meeting or visit a workshop. We help you to reach the best prices and do not take 20-30% from every single deal you make; we support a good initiative and networking, so you can easily reach each other. We do not advise you to make any prepayments, but recommend to agree the price, quality, payment and delivering before you make an order.

These listings are perfect for the workshops, who are committed to learn the newest trends and the local market

Efter:

Once you have received an offer, we recommend you to get in touch quickly to ensure you are on the same page. You can choose to either call, have a Skype or meeting, or even physically visit a workshop should you prefer so. We are here to help you get the best price and we do not take a cut of 20-30% from every deal you make - Our aim is to support best practices and promote networking between entrepreneurs and local businesses.

We advice you not to make any prepayments in advance and recommend you to agree on the price, expectations and payment and delivery terms with your counterparty before you place any order.

These listings are perfect for workshops who are committed to learning the newest trends and local market requirements.

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ) Good point, det har du ret i! )) der skulle gerne være flere tekster på vej, så jeg venter lige på dem og vender tilbage på et senere tidspunkt

Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket maleribasen(.dk) ud?

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)