Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger App-udvikler (android, iOS) til partnerskab

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg driver siden fitit.dk der tilbyder kost- og træningsplaner på en ny digital måde. Har selv lavet alt det, man ser på siden nu, men har desværre ikke den tekniske snilde til at lave de rigtigt "lækre" ting - her bl.a. mobile-apps. 

Jeg er ved at få udviklet en automatiseret kost- og træningsplan til hjemmesiden, som skræddersyes automatisk ud fra brugerens informationer. Til dette bruger jeg udviklere fra udlandet på freelance basis, hvilket jeg har måtte erfare ikke er voldsomt skalerbart, da kommunikationen halter en del. Heraf søger jeg en udvikler, særligt til den kommende App, som kunne være interesseret i at indgå i et mere formelt partnerskab. App-udviklingen (Android, iOS) er ikke påbegyndt, så man ville selv kunne bestemme sproget mm. 

Selve unboardingen af kunder er der helt styr på, men søger en der kan være med til at udvikle på selve platformen, så brugerene får enndu mere value for money end de gør i dag. 

Skulle du have interesse i at høre mere, eller kende nogen der kunne have interesse, så smid meget gerne en besked her. :-D 

God dag til alle! 

Bedste hilsner, 
Jonas Arnesen // FITIT

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)