Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fif

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er nyopstartet selvstændig bogholder og søger derfor fif ti hvordan i har fået fyldt ordrebogen op?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Maris Skov

Skov Finans & Administration

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maris,

Det handler i bund og grund om at nå ud til de relevante personer - jeg sælger fysiske varer og laver blandt andet markedsføringGoogle, Facebook og Instagram

Som bogholder tænker jeg at det kunne være givende at markedsføre sig på Google - men særdeles også i netværksgrupper (fysiske og online). Amino er et af stederne, men der findes også et utal af Facebook grupper for iværksættere, hvor der dagligt spørges om hjælp ifbm. revision - her kunne du være tilstede.

Et andet sted er Worksome - en platform for freelancere, hvor du kan byde ind på opgaver. 

Håber det kan fylde ordrebogen! Held og lykke! :-) 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover hvad der er sagt - linkedin annoncering -> målretningsmulighederne er rigtig gode. Facebook lead ads er derudover gode til at skaffe leads.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som nystartet bør du nok se om dine priser er konkurrencedygtige. På din hjemmeside oplyser du at du tager 350 ekskl. moms pr. time, en helt fair pris. Men samtidig tilbyder du pakkeløsninger med en fast pris pr. måned for bogføring af x antal billig, Her hopper kæden af for mig - du tager 1.495 Kr. pr. måned for 25 bilag - og ved 50 bilag pr. måned 2.495 DKK.  Det giver henholdsvis en bilagspris på 59,80 og 49,90 Kr./ stk.  hvilket man vist godt kan kalde en urealistisk høj pris. 

 

 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med hvorfor. Læs bogen med samme titel af Simon Sinek.
Det gælder altid om at være god til dit fag, ikke lave fejl, undlade at slå med dørene, undgå klichéer (fx "jeg sætter kunden i centrum" eller "jeg går den ekstra mil", det gør alle andre også). brug humor, vær oprigtigt og: husk hvad begrundelsen var til at starte din virksomhed. Hvis potentielle kunder føler at du deler deres interesserer, vil de være mere tilbøjelige til at vælge dig frem for en anden.
Derudover: værn om din fritid. Hold fri når du har fri. Og gør dine kunder ikke til dine venner.

Albert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)