Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

integration af Vidaxl til eget webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
er der nogen der ved om der findes en integrations modul til vidaxl. Jeg er ved at få mig en webshop hvor jeg skal sælge produkter fra vidaxl. Jeg har tænkt ig at bruge prestashop til dette formål. er der nogen som har vidaxl vare på eget webshop eller kender til at lave dette.?? Jeg skal kunne importerer de produkter jeg vil sælge på min webshop fra Vidaxl. Det skal være automatisk så varelager er opdatereret så jeg undgår at sælge hvis leverandøren er løbet tør, det samme mht pris.
hvis der er en der kan rådgive lidt ville jeg sætte det være behjælpeligt. hvis en anden webshop løsning er bedre høre jeg også gerne.

kort om mit webshop.
jeg har selv lille varelager med mine egne vare. vil gerne have nogle vare fra vidaxl til mit webshop. evt lidt fra bigbuy senere hen.

hvis der er en der vil hjælpe mod betaling er det også fint. gerne til fornuftig pris.
kan evt kontaktes på salg()sentronic()dk
vh
sathi
Fra Kolding
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Woosa.com - de kan

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet dine kunders reaktion hvis de køber fra din shop, men når varen kommer, så står der VidaXL overalt på emballagen?

Og når kunden så besøger VidaXL og ser at selvsamme vare sandsynligvis er billigere hos dem - tænker du så at der er en mulighed / risiko for at kunden returnerer varen købt hos dig, og køber den igen med besparelse hos VidaXL?

Blot teori meeeeen..... :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)