Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken løsning til betaling?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at oprette et firma, som leverer et produkt til ud til kunden, og hvor kunden betaler med det samme.

Hvilken løsning er billigst og bedst, når man er på farten? 

Del gerne fordele og ulemper.

Mvh. Kentri

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det privatkunder?

Især hvis det er privatkunder, så ville jeg kigge på "MobilePay Invoice"

https://www.mobilepay.dk/hjaelp/mobilepay%20til%20erhverv/mobilepay%20invoice/fakta/hvad%20koster%20mobilepay%20invoice

Du betaler en samlet pris pr. måned baseret på, hvor mange MobilePay Invoice-transaktioner din virksomhed har. Prisen pr. transaktion er mellem 1,75 kr. og 2,75 kr. og bliver beregnet ud fra det gennemsnitlige antal transaktioner over de sidste 12 måneder. Har din virksomhed færre end 75 transaktioner årligt, betaler du et minimumsbeløb på 250 kr. for transaktionerne.

Oprettelse koster 999 kr.

Hos os har vi integreret vores egen software med MobilePay Invoice, men du vil formentlig skulle bruge et andet regnskabsprogram. som kan danne regningen til kunden og starte betalingsflowet.

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Bare lige så jeg forstår det helt, skal jeg så have en computer/tablet med ud til kunden, hvor jeg går ind i mit regnskabsprogram (dinero) og laver en faktura med det samme, som jeg videresender til kundens mail, og herefter betaler kunden med mobilepay?

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er det rigtige princip ja - dog med den forbedring at hvis du har kundens mobil-nr, så kan fakturaen dukke op i kundens mobile-pay som en anmodning der blot skal swipes ja til.

Dinero er lige netop nu i gang med at skifte fra en gammel MobilePay-løsning til MobilePay Invoice. Her er det imidlertid ikke de førnævnte MobilePay-priser man betaler (oprettelse 999 plus fast 29 kr pr måned plus 1,75 - 2,75 pr. stk) men 1,5% af det betalte beløb.

Med MobilePay Invoice har du pengene på kontoen "med det samme" og regnskabssystemet kan registrere betalingen automatisk m.v. På mange måder en rigtig fin løsning.

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarSmile Det vil jeg lige få undersøgt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)