Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurs virksomhed - forsøget på at redde den :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Først og fremmest gik en af mine yndlings tøjbutikker konkurs. Dette var en online / fysisk butik i København. Jeg vill derfor høre om folks erfaringer ift. køb af domæne osv. Jeg kan se inde på konkurs.dk hvem kuratoren er/var. Er der en der ved om man kan skrive til kurator, eller på en anden vis skaffe domænet/online shoppens navn??

Andet spørgsmål, hvorvidt folk kender til proceduren i form af at skaffe tøjet. Er det direkte fra tøjmærkerne selv eller gennem leverandør

Har selv prøvet at sætte et par webshops op gennem de forskellige sider som wix, woocommerce osv. 

Til varerlager, marketing, seo osv har jeg et budget på 100.000 til 200.000 kr. 

Håber at en eller anden kan hjælpe mig med at prøve at få min tidligere yndlings hjemmeside/butik op at køre igen.

MVH

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan absolut kontakte kurator for at købe dele af konkursboet - domæne eller andet fra ham/konkursboet. 

Hvor tøjet købes ved ingen - det kan være direkte fra mærkevareproducent eller grossister, men du kan jo finde ud hvem der var ejer, og fortælle du gerne vil overtage noget og se om ikke du kan få hjælp der

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Spm 1: Som John skriver.

Spm 2: Kontakt producent. Mange af de kendte varemærker sælges dog via agent men det oplyser producenr i så fald. Du kan naturligvis forsøge at købe via parallel import hvis du er villig til at risikere kopier.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)