Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify alternativ.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Dette er efterhånden et udbredt emne.

Men jeg vil dog forsøge mig alligevel. 

Jeg har en Webshop som lige nu er hos Shopify, det er i 90% af tilfældene fint, men fordi min type forretning er lidt anderledes, end det deres kerneområde er, har jeg nogle udfordringer. 

Min forretning er lille og jeg nægter derfor at bruge mine penge på en special lavet shop. 

Jeg skal bruge POS til min butik. 

Jeg skal have rigtigt mange produkter, de skal kunne deles op i mange underkategorier, og skal kunne have serie nummer i lager delen også..

Jeg har lidt OCD med mit lager, så en fin lagerstyring ville også være fedt.

Jeg bruger disse app's Shipmondo, Yourpay, Billy

Er der evt en der har stået i samme situtation som mig, og fundet den "gyldne" løsning. 

Eller har nogle et input. 

Hilsen Kenneth. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Kort svar: Ja.

Send mig en mail på ace@dandomain.dk så kan vi aftale et tidspunkt at ringe sammen, hvor jeg kan præsentere mulighederne med vores nye DanDomain webshop.

Heriblandt... 

 - POS
 - Lagerstyring
 - Shipmondo, Billy og betalingssystemer (og bliver du træt af Shipmondo og/eller Billy, har vi også alternativer)
 - De mange design-muligheder

Alt sammen uden et special-kodet system, men derimod baseret på vores platform.

Håber at høre fra dig

Bh

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, der findes mange alternativer, som for eksempel Prestashop. Det vigtige er at finde frem til et system som understøtter de enkelte moduler som er nødvendige for dig, hvis du ikke kan bruge alternativer til Shipmondo, Yourpay og Billy.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)