Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop fra Scannet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give dig ret i at det virker kompliceret. Derfor er jeg ikke selv kommet meget videre.

Havde I en eksisterende shop i forvejen? Umiddelbart synes jeg nemlig at jeg savner muligheden for at "teste" diverse funktioner uden at få dem ud på "live"-siden.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 14:53
nej - vi havde ingen shop (jo, dvs. vi havde prøvet et andet script før uden held), men vi lavede designet til 1929.dk før vi begyndte at arbejde med scannet shoppen. Derfor er den ikke lavet med udgangspunkt i de værktøjer og muligheder der er i shoppen, men med udgangspunkt i det design der lå før shoppen blev integreret.

www.onapp.com

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:57

Se der tabte jeg så tråden igen

Så I har simpelthen selv designet en side og så (på en måde jeg ikke lige forstår) implementeret shoppen bagefter?

Jeg troede nemlig at I havde taget udgangspunkt i deres standard og så modificeret den med de indbyggede værktøjer (det havde nemlig været meget imponerende - jeg fatter det i hvert fald ikke).

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 14:59
yup - vi lavde først siden i photoshop som en stor psd fil, og derefter gik vi i shoppen og forsøgte at få den til at ligne så meget som muligt med de designværktøjer der findes der...

www.onapp.com

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:10
Du kan få 14 dages gratis prøveshop på scannet. Derefter kan du jo overveje om du vil købe deres shop. Jeg selv har prøvet det og har syntes det er meget brugervenligt. Det skal så lige siges at jeg har købt deres shop, og venter såmænd bare på at betalingen er ankommet til Kolding hvor de hører til :-)
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:17

Hejsa,

DanDomain.dk har også en ret cool webshop med mange muligheder!
Denne løsning kan jeg også lave designs til! :)

Mange hilsner,
Rasmus Lind

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)