Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brugtmomsordning?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Køber jeg en bil som skrot under ordningen, så må jeg ikke sælge den som fungerende bil, men kun som skrotbil.

Du må netop godt under brugtmomsordningen lave reparation på en en ikke fungerende bil (eller pc) og videresælge den med brugtmoms. 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige læst på SKAT.dk at bilhandel er en undtagelse. Men dette her er ikke min spidskompetence, og det er tilsyneladende heller ikke noget min tidligere revisor ved noget om. Til gengæld er det lægmænd herinde der ved hvordan tingene hænger sammen - hvilket meget vel kan ske. Så jeg tænker at trådstarter er i gode hænder her, og vil anbefale vedkommende ikke at kontakte den samme revisor som jeg havde på det tidspunkt

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:

Har lige læst på SKAT.dk at bilhandel er en undtagelse. Men dette her er ikke min spidskompetence, og det er tilsyneladende heller ikke noget min tidligere revisor ved noget om. Til gengæld er det lægmænd herinde der ved hvordan tingene hænger sammen - hvilket meget vel kan ske. Så jeg tænker at trådstarter er i gode hænder her, og vil anbefale vedkommende ikke at kontakte den samme revisor som jeg havde på det tidspunkt

Albert

det er korrekt at biler har sin egenn brugtmoms - men jeg tror stadigt ikke der er krav om skrotvurdering - købes den privat og videresælges uden t være sat i stand vil man med alt jeg kan se kunne bruge brugtmoms, men omvendt hvem køber en bil der er til skrot for at videresælge den, uden tanken er sætte den i køreklar stand, og det må man ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)