Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere instagram følgere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

Jeg startede min virksomhed Your-Fashion.dk sidste sommer. Hvor jeg oprettede en instagram og facebook, men mit spørgsmål er, hvordan i fik mange følgere på instagram og mange til at syntes godt om jeres facebookside?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Nov 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Printbuy.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder i en branche, der ikke er så "sexet", så det har taget noget tid at få følgere på Instagram. Facebook kører ikke lige så godt, men det bunder i, at vi hos Printbuy.dk kun har med B2B-markedet at gøre, og det er kun annoncering/boost af opslag, der rykker lidt. 

Der er ingen anden vej end den langsigtede. Dvs. poste hver dag med noget interessant og relevant. Du skal endelig ikke begynde at købe følgere etc. Instagram lukker bare din profil, eller deres algoritme straffer dig, og så er dit arbejde spildt.

Du kan dog lave nogle små samarbejder på særligt Instagram, hvor du kan give noget af dit tøj til personer med mange følgere. Ikke dem, der lever af det, men find dem, som endnu ikke er så store. Det kan dog godt være nogle kendte personer/semi-kendte personer, som gerne vil støtte dig.
Hvis du tænker noget donationer til f.eks. hjemløse eller andre udsatte mennesker ind i din branding, så er der en bedre chance for, at folk vil hjælpe dig med f.eks. et Shoutout og tagge dig på deres billeder.

Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tusind tak😊

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alberte :) 

Udfra dit virksomheds navn går jeg stærkt udfra at du beskæftiger dig med Fashion.

En ting som har virket godt for os på Insta er at like og kommentere på de post som er relevant for dit område, på den måde gør du også opmærksom på dig selv det kan godt være en lang process! Men nogle uger får vi et sted mellem 20 og 30 nye følgere :) 

Hvis der er noget som jeg kan hjælpe med så siger du bare til.

Med venlig hilsen
Mathias    

Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok sige til, tusind tak😊

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt :D 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)